Koble grøftelys på orginal bryter Passat 3b

Anbefalte innlegg

Har en Passat 3B med "grøftelys" innebygd i hovedlykta. Skal bytte til Angel Eyes og linselys i fangeren. Noen som vet hvordan man da kobler grøftelysa til den orginale bryteren i bilen, den man trekker ut et hakk for grøftelys foran og to hakk for bak????

Hadde vært supert om noen kunne kommet med tips/ forklaring eller kanskje til og med et lite koblingskjema på dette.

Må jo være flere som har gjort en slik ting:) : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel koble deg inn på ledningene til de originale tåkelysa...?: : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok den enkleste løsningen ja. Det ligger jo allerede klart dit. Bare å dra ledninger ned i fangeren isteden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det som er problemet. har prøvd å bare koble meg på den kontakten, men det er bare lys der på kjørelys. Når jeg slår bryteren på park, slår sprederne seg av...

Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det for å få lys i den uanhengig av lysene jeg har på. Men når jeg drar ut bryteren....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det som er problemet. har prøvd å bare koble meg på den kontakten, men det er bare lys der på kjørelys. Når jeg slår bryteren på park, slår sprederne seg av...

Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det for å få lys i den uanhengig av lysene jeg har på. Men når jeg drar ut bryteren....

Sikker på at du ikke har koblet deg på feil ledning da?

Så lenge du kobler deg på ledningen som går til de org. tåkelysene så skal dette virke da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut bryteren, sett på parklys, trekk ut slik at spredere skal stå på og mål hvilken stikker som gir strøm/skrur seg av da du slår av/på bryteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.