Lakking av Baklykter S2 coupe.

Anbefalte innlegg

Har nettopp lakkert baklyktene mine.. og no når dei holde på å tørke har dei blitt veldig skoldete?? er det bare for dei tørker?? har gjort skikkelig reint og skikkelig lykte spray....Kjipt vist dei blir seende ut slik som dei gjør no...For da må jeg kjøpe nye..: bh : : bh : : bh :: gråter :

 

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å puss dem ned med 600papir, så med 1200 og lakker på nytt, får du ikke opp glansen i dem da må du nok investere i noen nye !

 

Dette funket for meg på noen lykter jeg eksperimenterete på !: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du ikke opp glansen i dem da må du nok investere i noen nye !

 

hmm.dette ville jeg ikkje høre..hehe..menmen..:confused:

 

Takk for tipset iverfall:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser jævlig ut akkurat når du har spraya, men kommer seg når de har tørka og 5 lag klarlakk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser jævlig ut akkurat når du har spraya, men kommer seg når de har tørka og 5 lag klarlakk :)

 

Dette skal vell tørke ganske kjapt eller? menmen..No har jeg slipt dei ned igjen,, lakka oppigjen,, å det så masse bedre ut.men skal ha på klarlakk når dei tørker..

Noen som veit ka det kosta for nye pakninger? er vell metervare på ruller ditta?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra !

 

Regner med at det kommer seg hvis du legger litt skikkelig grunnarbeid i det !

 

Hvorfor kjøpe pakninger, er bare å svart silikon, kan garantere deg at det ikke kommer inn noe vann da !

 

Angående klar lakk, ikke vent alt for lenge med dette etter at du har lakkert, er ikke umulig at de blir litt tåkete ! Kanskje mellomslipe lett med 2000papir eller lignende før du legger det "endelige" klar lakk laget : klø :

 

Just my 10cents :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra !

 

Regner med at det kommer seg hvis du legger litt skikkelig grunnarbeid i det !

 

Hvorfor kjøpe pakninger, er bare å svart silikon, kan garantere deg at det ikke kommer inn noe vann da !

 

Angående klar lakk, ikke vent alt for lenge med dette etter at du har lakkert, er ikke umulig at de blir litt tåkete ! Kanskje mellomslipe lett med 2000papir eller lignende før du legger det "endelige" klar lakk laget : klø :

 

Just my 10cents :)

 

såg ditte litt for seint..hehe...Lakka dei med klarlakk no..og gjett.:P..blei en smule tåkete.hehe..Slipe lakke slipe lakke,slipe lakke..kan holde på dag ut dag in jeg bare jeg blir fornøyd ed resultatet:)..Men takker og bukker for ALLE råd...

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg ditte litt for seint..hehe...Lakka dei med klarlakk no..og gjett.:P..blei en smule tåkete.hehe..Slipe lakke slipe lakke,slipe lakke..kan holde på dag ut dag in jeg bare jeg blir fornøyd ed resultatet:)..Men takker og bukker for ALLE råd...

 

mvh

 

Kan du ikke ta noen bilder å legge ut, skal muligens lakke mine. Moro å se hvordan dine ble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan jeg gjør men no ligger dei til tørking..Kan ta det imorra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tørket bare av mine med såpe og vann, og lakket på med kun transparent lakk. Ikke klarlakk. Det ble seende slik ut:

DSC00014.jpg

DSC00090.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil silikonen sette seg skikkelig slik at man kan få problemer med å av lyktene ved en senere annledning?: klø : men tett vil jeg tru det blir: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På s2`n min sleit jeg med at det lakk inn. Tok da av lyktene, de var festet med silikon. Det var et helvette å få av pluss at silikonen tokk med lakken enkelte steder. Gikk å ordna meg pakning på møller jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På s2`n min sleit jeg med at det lakk inn. Tok da av lyktene, de var festet med silikon. Det var et helvette å få av pluss at silikonen tokk med lakken enkelte steder. Gikk å ordna meg pakning på møller jeg

 

Takker for svar...: rock :

Da trur jeg at det blir pakning.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noe enda værre enn silikon på min ja. Vil ikke vite hva det heter engang. Det satt som tyggis, tok lang tid å få vekk. bruke universial silikon når jeg tok på lyktene igjen. det sitter ikke så godt, men holder tett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.