Anbefalte innlegg

Er det noen som skal nedover til Våler i juni da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dit, prøver også å overtale morten bondø, om han har med bil eller ikke... hehe. (venter på deler han)

 

Tenkte jeg skulle kombinere turen med en svipptur innom Flensburg/Tyskalnd og shoppe litt stasj. deretter frese tidlig opp til Våler og om noen er interrisert, kanskje ta av et felt der vi lokallaget akn samles!?

 

Stemning for dette eller?

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer, sannsynligvis med en sliten Caravelle, bestefar og et flygel :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo hende at det kan diskuteres litt Vålertur på Sandmoen kommende Torsdag klokken 19.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg klarer å skille ut noen trønder Audier da, ettersom jeg bor der oppe noen dager etter Våler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Håper jeg klarer å skille ut noen trønder Audier da, ettersom jeg bor der oppe noen dager etter Våler :D

 

Om du ser noen med bart så er du kommet feil i hvertfall :D eller, har ikke Johan E. litt dun på overleppa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med å ha ferdig skyssen til da, og da blir vi en 4-5stk som skal.. har med oss hustelt og diger paviljong, og da blir det full fres hele helga... (Må prøve å få med meg ei bøtte hjemover i år også):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i allefall still, HVIS bilen blir ferdig til den tid...

Akkurat i dag ser det faktisk ganske bra ut for det :)

Rekker ikke lakke over de små feilene da, men det holder da vel uansett..Får heller være perfekt neste år.

Kjøres det sammen nedover da kanskje..???

Det hadde jo vært artigst!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber for livet og har trua :) 2,5'n har våknet til liv(nå også med oljetrykk til toppen :rolleyes: ), men må mappes opp. I tillegg er det mye "småfiks" som må på plass.

 

TTT (Ting Tar Tid) !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med engangsgrill og bayer. : do :

 

Kommer det "Dænseband" i år? Tenk hvor fantastiskt det hadde vært : rb :

 

:)

 

Mvh Magnus: sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff ingen biler kjørbare og jeg som har så mange..

 

får absolutt håpe jeg kommer iallefall da..

 

lader videokamerane uansett.. :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Om du ser noen med bart så er du kommet feil i hvertfall :D eller, har ikke Johan E. litt dun på overleppa?

 

Dun!!! du skjer mæ ut som dun du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheeh :D

 

andre som har hjulpet alkiser i natt også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt off topic...

 

nei faktisk ikke, va bare å henta exen hjæm fra fylla.. å det endt jo i, ja alle veit vell ka som skjer da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å hjelpe meg ut av ei lita krise? Skal kjøpe noen dekk og felger av en her inne, men så har jeg ikke anledning til å dra til våler i hælga. Så jeg lurer på om det er noen som er så greie at de kanskje har lyst til å ta de med oppover til meg mot 500 kr?

 

Mvh. Tore Engen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Engen

Noen som har lyst til å hjelpe meg ut av ei lita krise? Skal kjøpe noen dekk og felger av en her inne, men så har jeg ikke anledning til å dra til våler i hælga. Så jeg lurer på om det er noen som er så greie at de kanskje har lyst til å ta de med oppover til meg mot 500 kr?

 

Mvh. Tore Engen

 

se tråden med hjulene....

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.