Passat - Forstilling - Lyder.

Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt, var sikker på at jeg skulle finne mye på dette, men det var mer spørsmål enn svar der ute.

Passaten min har begynt og komme med noen lyder jeg ikke helt liker.

I det siste når jeg har tatt igang så har bilen gjort et rukk og lagd et lite dunk, dette har også skjedd noen ganger i fart, kommer alltid fra høyre side av bilen.

Har kjent over alt av stag men finner ikke noe som er løst.

Vet det ikke er mye og gå etter men alle svar mottas med takk.

Noen som har peiling på hva dette kan være?

Even

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vanskelig å sjekke slakk i bærearmene på multilink. Kanskje det er verdt å få noen på et VAG verksted til å ta en rask sjekk. Slakken lager som regel lyd lenge før den er særlig kjennbar/synlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt litt rundt, var sikker på at jeg skulle finne mye på dette, men det var mer spørsmål enn svar der ute.

Passaten min har begynt og komme med noen lyder jeg ikke helt liker.

I det siste når jeg har tatt igang så har bilen gjort et rukk og lagd et lite dunk, dette har også skjedd noen ganger i fart, kommer alltid fra høyre side av bilen.

Har kjent over alt av stag men finner ikke noe som er løst.

Vet det ikke er mye og gå etter men alle svar mottas med takk.

Noen som har peiling på hva dette kan være?

Even

Er som regel de øvrebærearmene som tar kvelden først. Der er også værst å bytte, må finne frem varme og luftmeisel. Er ikke så gal pris på å kjøpe alle bærearmene og bytte alt, en fordel hvis du kan gjøre det selv så klart. Jeg byttet alle 8 på passaten jeg hadde, dritt jobb, men litt øl og godt humør så gikk det fint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært innom verkstedet nå, de mente at siden jeg har litt slite kant på bremseskivene foran at dette kunne være svaret, jeg fikk også beskjed om og sjekke fjørene, om de lå riktig i skåla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.