#1 Skrevet September 27, 2006 Hei. Jeg vurderer å bestille meg en spoiler fra nbs. Noen som vet om denne er lett å montere ? Skal den bare limes på ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2006 Limes greit med Sikaflex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2006 Takk for raskt svar Nå er det bare å vente på lønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2006 Hva er prisen på den ? Vil bare bemerke at org spoileren koster ca 1800 kr .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2006 Den koster 2900. Koster orginal spoiler så lite ? På møller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2006 Når du limer med sika må du passe på at du ikke vil ha den av igjen seinere. Da sliter du Jeg gjorde den store feilen å bruke Biltema klarlakk på min, og etter montering så tok det ikke mange dagene før den krakkelerte noe grusomt. Men å få den av for nylakkering var ikke snakk om. Den måtte lakkeres opp igjen PÅ bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2006 Skal ha den hos proff lakkerer. Tar ingen sjanser der nei.. Men takk for tipset Andreas ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2006 Da var spoiler bestilt hos oppegård bil. Fikk 25 % rabatt, fordi jeg kjenner daglig leder. Får den for 1491 inkl. mva. Lakkering koster 500. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...