Anbefalte innlegg

Hvilken bredde, og hvilket innpress passer finest på en S4 B5? antagelig blir det 19" skal montere justerbart kw sett, så det må ikke subbe. Og hvilken dekk dim bør brukes?

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv 8x19" ET 35 m/ Nankang 225/35/19 dekk,min er senket 30mm så dette går fiiiint på din også . :D

Men ikke kjøp noe bredere dekk og felger,da kan du slite litt ang subbing. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme innpress på s4 og a4 originalt? S4 er vel 45mm er a4 også det?

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være det samme det. Kjører selv på 235/35-19 med ET38 på 8.5x19". Det er litt mye synes jeg, 35 eller mindre hadde nok sett bedre ut. Hadde 30 som så ganske greit ut, men subba som f pga fangeren ikke var helt riktig..

Hvis KW'en din har justerbar hardhet, er det jo bare å skru på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok kw inoxline3, så justeres kan det.

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne med gode ideer til felg valg også! syntes rial daytona race er en veldig pen felg.

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne med gode ideer til felg valg også! syntes rial daytona race er en veldig pen felg.

Nils

Brock B1 eller B2 er bra felger også! Gjerne kustom lakkert senter :) Fargen kommer jo selvfølgelig an på fargen på bilen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.