#1 Skrevet Mai 26, 2004 Demonterte bremseservoen på min Golf 2 for å lakke framme i motorrommet. Skrudde ut de tre skruene på innsiden og klipset ut pinnen på pedalen. Når jeg skulle montere det igjen ville ikke pedalen gå helt ut igjen. Den står 1cm fra bremsebryteren. Der hvor den stod før med andre ord. Har såvidt prøvd å starte motor og kjøre på med vakuum uten at det hjalp. Noen tips???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2004 ER returfjøra på pedalen skikkelig på da?Hadde dette problemet på min bil en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2004 Jeg hadde luftet bremsesylinderen en gang, den delen som er på pedalen, og da ville ikke pedalen ut igjen...da stod den helt inne nesten, med nesten ingen bremseeffekt. Tok da tak i pedalen og dro den ut ogjen, over ett "knepp", og inn igjen, mange ganger. Sakte med sikkert så kom pedalen ut til normal posisjon igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2004 Jeg får ikke dratt den ut, så det er noe inni bremseservoen som holder igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...