#1 Skrevet September 27, 2006 Hallo folkens. Noen som kan gi meg riktig svar på når reg.reim skal byttes på min bil:confused: Han jeg kjøpte bilen fra sa at den ble byttet ved 77.000km, så neste bytte er ved 137.000 km mao 60.000 interval. har nå hørt at riktig interval er ved 90.000 km:confused: Bilen det gjelder er en 2000 mod passat 1,9tdi 115hk pumpedyse Regnr er UF19338 for de som kan slå den opp: smil : Alle svar tas i mot med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2006 I følge autohidden så er det 60000 i intervall på AJM motoren. ved annen motor så er det 90000. Får visst to motorer i 2000 mod 1.9 tdi 115 pumpedyse. AJM og ATJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2006 I følge autohidden så er det 60000 i intervall på AJM motoren. ved annen motor så er det 90000. Får visst to motorer i 2000 mod 1.9 tdi 115 pumpedyse. AJM og ATJ hmmmmm.....så da er det 60.000 jeg skal gå for da eller:confused: Hvordan vet man om man har AJM eller den andre motoren (atj)??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2006 Står i tilfelle i serviceheftet ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2006 Står i tilfelle i serviceheftet ihvertfall.. Det står i servichefte: ALLE 90.000 KM Tatigkeiten: Zahnreimen und Zahnriemenspannrolle fur Nockenwellenantried ersetzen- TDI Pumpe-Duse. Det står også på en kvittering jeg har fra Møller Ålesund at motor er :ATJ Vil det si at jeg har 90.000 interval på min det da eller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2006 Sånn jeg forstår det da, så er det 90000 på din ATJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2006 Sånn jeg forstår det da, så er det 90000 på din ATJ nice: smil : men jeg skal dra innom det lokale møllerverkstedet å dobbelt sjekke, jævlig dumt å prøve å kjøre 30.000 for mye hvis det er bytte ved 60.000 da: eek : Takk for svara: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2006 nice: smil : men jeg skal dra innom det lokale møllerverkstedet å dobbelt sjekke, jævlig dumt å prøve å kjøre 30.000 for mye hvis det er bytte ved 60.000 da: eek : Takk for svara: vinke : 60000km første gang, 90000km deretter, pga noe svakhet i org. stramme sett, dvs. skal skifte alt av stramme, løpehjul og vannpumpe. anbefaler å skifte alt av deler hver gang......, har sett flere havarier pga. sparing på deler........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2006 60000km første gang, 90000km deretter, pga noe svakhet i org. stramme sett, dvs. skal skifte alt av stramme, løpehjul og vannpumpe. anbefaler å skifte alt av deler hver gang......, har sett flere havarier pga. sparing på deler........... Takker for svaret: smil : jeg var innom audi verksted i Halden på freddan, og der fikk jeg bekreftet at den skal byttes ved neste 90.000, men han sa at det var viktig at når jeg nå skulle ha den på 140.000 service, så måtte den ses over og ev strammes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2006 60000km første gang, 90000km deretter, pga noe svakhet i org. stramme sett, dvs. skal skifte alt av stramme, løpehjul og vannpumpe. anbefaler å skifte alt av deler hver gang......, har sett flere havarier pga. sparing på deler........... Takker for svaret: smil : jeg var innom audi verksted i Halden på freddan, og der fikk jeg bekreftet at den skal byttes ved neste 90.000, men han sa at det var viktig at når jeg nå skulle ha den på 140.000 service, så måtte den ses over og ev strammes. å nei gitt, her spares ingen ting..byttes det som byttes skal ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...