#1 Skrevet September 27, 2006 Skal byttet wieren til håndbrekket. Hvor justerer man wieren. Er det inne i kupeen eller under bilen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2006 inne i bilen, bak på håndbrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2006 Trodde det kun var under bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2006 jeg justerte iallefall mitt under bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2006 ok, jeg tenkte nok ikke audi.. tenkte vw jeg.. mulig det er under på audi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2006 Stemmer, wirene er kun under bilen, og det går kun noe stag-greier inn til håndbrekket.. Man "må" derimot ha ned mellomakslingen, eksosen og alle blikk-platene under for å komme til wirene, da disse ligger øverst i tunnellen fremover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2006 Stemmer, wirene er kun under bilen, og det går kun noe stag-greier inn til håndbrekket.. Man "må" derimot ha ned mellomakslingen, eksosen og alle blikk-platene under for å komme til wirene, da disse ligger øverst i tunnellen fremover.. Hmm.. Jeg tok ikke av noe som helst, men jeg banna mye, og ble kvitt svimmelheten.. Dessuten 'holder det' å ta av eksosen, resten er greit å komme til. Smør opp caliperhendelen samtidig, så kan du i hvertfall kjøre ett år uten å gjøre noe mer med _de_ bremsene.. Audi .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...