Bergen: Pub og Pizzakveld! 28 Oktober?

Hvor mange stiller på PUB-PIZZA kvelden?  

28 stemmer

  1. 1. Hvor mange stiller på PUB-PIZZA kvelden?

    • Jeg stiller med godt humør!! Og skal drikke TThomaz under bordet.
      18
    • Dæven det passer ikke for meg denne datoen. Grrrr
      10


Anbefalte innlegg

Jaja dette er jaggu på tide at vi smeller igang med en ny klubbkveld med litt pizza og go drikke!!: rock :

Hva synes dere til at vi tar dette den 28 October på Peppes i by`n (Olebullsplass) Det var jo en KNALL kveld sist gang da, slett om jeg måtte jobbe på lørdagen etter da.... : gråter :Men nå legger vi kvelden til en Lørdag slik at det er ingen unnskyldning for og ikke ta`n helt ut. Dette er jo også perfekt for ALLE oss i lokallaget slik at gamle og nye kan møtes og ble enda bedre kjent.:venner::grouphug:

 

Men det er VIKTIG at man stiller dersom man sier det, slik at vi ikke bestiller bord til enten for mange eller for lite!!: ja :

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når på kvelden er dette? Jeg er på vakt på bylan frem til åtte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi drar igang pizza`n en gang mellom 1900 0g 2000. Men det er jo bare og komme senere dersom du ikke kan før.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er fristen på å svare på dette da?? Har sinnsykt lyst, men skal egentlig jobbe til elleve lørdagen og elleve timer søndagen.... men viss det er en stund til du må ha endelig svar så skal jeg sikkert få byttet litt vakter... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sånn veldig mer en 3-4 dager trenger jeg ikke. Dette grunnet at vi plutselig ble flere ifjor en forventet så er det bedre at vi er ute med litt god oversikt i iallefall noen dager før.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er noen med god peil på vr6-motorer som kommer, kommer jeg garantert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei sånn veldig mer en 3-4 dager trenger jeg ikke. Dette grunnet at vi plutselig ble flere ifjor en forventet så er det bedre at vi er ute med litt god oversikt i iallefall noen dager før.

 

TThomaz

 

Men da bare krysser jeg av på at jeg kommer... så satser jeg på at alt ornder seg.... : smil :

Og om det ikke skulle gå i stand, så sender jeg deg en pm, så klarer vel du å trekke en i fra... ;):evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er ikke noe problem det, bare se hva du klarer du så ordner det seg...

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo typisk! Meg og Stian er i 30 års dag til en kompis den dagen.... : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAJA Dere skuffer! er er jo neste ikke på treff heller så vil vil ikke savne dere...... NEEEEEEEEEEEEEI DA Det var noe drit det da, men sånn kan det gå.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser til Spania denne lørdagen. Elendig planlegging! :P

 

Skulle gjerne vært med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at det er mange dette krasjer for, så skal vi eventuelt ta det helgen før?? Eller etter??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller jeg vettu!! med mindre allt skjærer seg og du thomas glemmer å minne meg på det!! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe..er ikke noe problem å drikke deg under bordet da thomas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at det er mange dette krasjer for, så skal vi eventuelt ta det helgen før?? Eller etter??

 

TThomaz

 

etter hadde passet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den 21 passer det egentlig IKKE for meg, etter blir bra, tjuvstart på julebord - VACN bergen edition.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer eg thomas sign my up bare di beskjed når det er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i Dubai den lørdagen gitt, reiser den 21, så blir litt vanskelig å få detta til for min del, kanskje helga etter?!

 

Drikke deg under bordet er jo ikke vanskelig, så lettlurt som du er :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan komme hvis datoen holder seg noenlunde rundt slutten av oktober, så du kan bare skrive meg opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller jeg. Bare bestem dere. Dette blir jeg med på! Når det gjelder under bordet drikking. Jeg vinner!!

 

Altså under bordet først! Det var det det gjalt? Ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med: vinke :

Og TThomaz skal nok få smake på støvet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt vanskelig den 28. for meg... Da er det bursdagsfest hjemme hos meg.. :venner:

Fyller år dagen etter... : hjelp : Jippi.... : gb :

Men 21. passer bedre egentlig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.