#1 Skrevet September 27, 2006 Heisann! Når jeg kjører litt hardt med bilen min(drar på sikkelig) og åpner panseret etterpå så er eksoshuset på turboen + manifoilen helt rødglødene, er dette normalt for en 1.8T? Eller har jeg dårlig kjøling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2006 Blir rimelig rødglødende etter litt bruk ja, helt normalt og veldig gøy, hehe Her er et forferdelig dårlig mobilbilde av turboen i bilen min etter litt hardkjør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2006 Litt var vel "mildt" sagt: smil : hehe Så det er normalt ja! kommer vel til å kjøre så hardt en dag at hele greia smelter:P eller skar kansje litt til.... Noen man kan gjøre for å senke temperaturen litt? Ny fanger med større luftinntak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2006 Noen man kan gjøre for å senke temperaturen litt?Ny fanger med større luftinntak? Vil nok ikke gjøre allverden med åpnere front, er eksostempen som kan for dette, men husk at det er veldig viktig å kjøle turboen en goood stund før du stopper motoren etter å ha kjørt den så varm.. Mvh Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2006 oki, faktisk sett folk som har montert vifter over eksosen /turboen for å kjøle! funker kansje...? ja lar den gå ei stund etterpå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2006 http://home.online.no/~pa-guill/Car%20Movies/HowToMakeTurbosGlow.WMV "Inspirert" kjøring med 1.8T gir litt glød 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2006 inspirert ja hvist faan: smil : Hehe vart nå rød å denna da..bare trubohuset mitt som blir rødt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...