Anbefalte innlegg

Heisann!:)

Når jeg kjører litt hardt med bilen min(drar på sikkelig) og åpner panseret etterpå så er eksoshuset på turboen + manifoilen helt rødglødene, er dette normalt for en 1.8T? Eller har jeg dårlig kjøling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir rimelig rødglødende etter litt bruk ja, helt normalt og veldig gøy, hehe :)

Her er et forferdelig dårlig mobilbilde av turboen i bilen min etter litt hardkjør..

Bilde008.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt var vel "mildt" sagt: smil : hehe Så det er normalt ja! kommer vel til å kjøre så hardt en dag at hele greia smelter:P eller skar kansje litt til....

Noen man kan gjøre for å senke temperaturen litt?

Ny fanger med større luftinntak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen man kan gjøre for å senke temperaturen litt?

Ny fanger med større luftinntak?

Vil nok ikke gjøre allverden med åpnere front, er eksostempen som kan for dette, men husk at det er veldig viktig å kjøle turboen en goood stund før du stopper motoren etter å ha kjørt den så varm..

Mvh Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, faktisk sett folk som har montert vifter over eksosen /turboen for å kjøle! funker kansje...?

ja lar den gå ei stund etterpå!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

inspirert ja hvist faan: smil : Hehe vart nå rød å denna da..bare trubohuset mitt som blir rødt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.