Hjelp:Golf 3er som nøkker

Anbefalte innlegg

Jeg har en 92mod golf 3 1.8 gl som ikke er helt i form.

Den går fint på tomgang å alt men ved pådrag eller motstand liksom så nøkker den litt helt opp til2 1/2 3000,det virker som det er en bagatell bare men skjønner ikke helt hva det kan være.kjøpte nye plugger i dag så skal skifte de igjen men ellers er det meste nytt.

er det noen som har noen forslag til hva det kan være?

Er bare så sinnsykt irriterende,for over 3000ca så går den som ei kule men før det så jamrer den seg liksom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan tyde på fukt problemer.. jeg hadde dette problemet med bilen min spesielt på våte dager, byttet pluggledninger, fordeler lokk og denne lille rotoren inni.. gikk som ett skudd etterpå, aldri hatt problemer etterpå med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg får gjøre det samme tenker jeg så får jeg bare krysse fingra å håpe at det er det en av de tinga hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper på at du har 1.8 med mono-jet.

 

Sjekk pakningen mellom innsuget og monoinnsprutet, ser ut som en gasser...

vri eller dytt litt til side. frem og tilbake/sideveis mens bilen står på tomgang...

kan også prøve med startgass.

Trekker den falsk luft der, vil den nykke ved akkselerasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper på at du har 1.8 med mono-jet.

 

Sjekk pakningen mellom innsuget og monoinnsprutet, ser ut som en gasser...

vri eller dytt litt til side. frem og tilbake/sideveis mens bilen står på tomgang...

kan også prøve med startgass.

Trekker den falsk luft der, vil den nykke ved akkselerasjon.

hva de forskjellige innsprut greiene og ting å tang heter er jeg ikke sikker på men slenge inn et bilde av motor så ser du det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk pakningen på innsprøytningsenheten din, mot innsuget.

Den kladden gasswire går inn på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk pakningen på innsprøytningsenheten din, mot innsuget.

Den kladden gasswire går inn på.

vis det blir litt bedre vær litt utpå dagen ska jeg gjøre det vettu.takker for hjelpa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.