#1 Skrevet Mai 27, 2004 Sjekk: http://2.uxenon.com/catalog/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2004 Fytti heite for en pris?????... Hadde ikke betalt dette uten å se virkiningen først!! Men er det så godt som det står er det jo tøft, er jo 30 dagers returrett da, men spørs vilken betingelser som gjelder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2004 Reagert også på prisen. I forhold til Feiltema settene er jo dette nesten verd å prøve, så får man heller se om de tar retur om det ikke er no bra eller ..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2004 Jepp, kan man teste de og så levere de tilbake hvis det ikke er bra går det jo ann!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2004 Er nok dum nok til å prøve, men jeg må vente til lønning den 5 juni (gferiepenger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2004 Vil ikke si det var så billig.... Koster ca 200.- her ink frakt Mener at det er samme lampene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2004 Ut i fra hva jeg leste her er dette snakk om H4-pærer fylt med xenon-gass, og ikke et reelle xenon-pærer. Det sto ingenting om at det brukes omformer etc her, derfor er det fremdeles 12V H4 (eller andre H) pærer. Verdt pengene? Ikke i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...