#1 Skrevet September 27, 2006 Hei. Har noen problemer med enten clutch eller girkasse.. Bilen er en ombygd golf 2 med motor og kasse fra golf 3 gti16v. Ikke noe problem å få bilen i gir med motor av og clutch inne. Men så fort jeg starter så er den nesten umulig å få i gir, står den i gir får jeg den ut av gir, men ikke inn i neste... Skraper ikke, men er utrolig tung å få i gir.. Har trykk i pedalen, men akkuratt som om den ikke slår inn, turtallet synker når jeg tar inn clutchen.. Hva er galt? Flott om noen har peil.. Hvis det var litt teit forklart, men du tror du har peil på hva som er galt så send meg nr på pm så kan jeg ringe og prøve å forklare bedre... Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2006 er det stag eller wire overføring på kassen?? om det er waier kasse så må du kanskje bare justere inn overføringen... må løsne fremme på kasse og justere den så den treffer skikkelig inn og ut av gir.. men går hvertfall silkemykt etter at jeg gjorde dette på g60 kassen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...