#1 Skrevet September 27, 2006 Skal til å overhale motoren min og kommer til trimme litt mer. Men noen som vet hvor mye den orginale toppakning "tåler" før den begynner å merke kjøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2006 ihvertfall 365-380 hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2006 ihvertfall 365-380 hk... Ok, det holder for meg.. Grattis med ny bil! Synd du kvittet deg med A3'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2006 Ok, det holder for meg.. Grattis med ny bil! Synd du kvittet deg med A3'en. Tja, glad i nyebilen min eg... Morten fra ES Tuning har jo ein fin motor tilsalgs til deg, akkurat innkjørt... Ferdig tuna, berre bolt on... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2006 Litt for kostbar den gitt... Får prøve å gjøre det beste ut av hva jeg har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2006 Litt for kostbar den gitt... Får prøve å gjøre det beste ut av hva jeg har.. kva som er planen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2006 kva som er planen da? Nå i første omgang blir det bare overhaling av motor.. Prøve å hente ut hva den er god for + holde den holdbar.. Sliter med stygg tikkelyd samt at den bruker litt vel mye olje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2006 Er det den ventilen som er i oljefilterholderen som tikker? eller er det toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2006 kommer fra toppen.. Tikkinga følger turtallet og kommer når den føler for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...