Test av nye TT. Testdama "kantkjører" felgen....(8J)

Anbefalte innlegg

Så på denne tidligere i dag og det var det TEITESTE jeg noensinne har sett: bh : : bh :

Nesten to minutter med video og over halvparten handler om "minusene" med bilen som lukeparkering, bagasjerom og plass i baksetet.. Nå er jo liksom ikke TT Audi`s svar på familiebil da akkurat, Makan: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er etter det jeg mener en eledig test av nye Audi TT

Fant ikke linken noe annet sted, men korriger meg om linken er lagt ut tidliger

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131859

sjekk video'n :)

Haha, artig "test". Så ikke at hun la felgen inntil fortauet, bare nesten.

Men det med dørene som er lange er bare latterlig da, det blir jo slik med 2 dørs enten det er en Golf eller en Merce CL. Hvis man veier under 150 kg, så må man ikke åpne døra HELT opp for å komme seg ut : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"men bakluken er ganske genial for man kan jo faktisk ta ut vesken sin som ligger i baksete". Men for all del denne testen er jo beregnet for vestkant bærter.. så hva forventer man egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er liten tvil om at den damen er farget av de 10 årene i drittbladet Motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Testen" viste vel bare at hun ikke kan bruke sidespeilene ved lukeparkering. Hva om hun hadde testet en varebil der man ikke kan se ut gjennom bakvinduet? Resten av "testen" var dessuten uinteressant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av de dårligste biljournalistene jeg har sett.. Hun var rett og slett kjedelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker hun testa Gallardo for en tid tilbake. Hadde vel ikke turtall over 4000 rpm tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. kjedelig test ja..

Synest det meste på VG TV er "kjedelig",, virker som komentatorene holder på å dø av kjedsomhet når de prater, ødlegger litt av innholdet i selve inslaget..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.