#1 Skrevet September 28, 2006 1993 Audi S4 2.2T quattro Som topic: Sperre slår ikke inn. Har prøvd å bytte bryteren med en annen brukt. Det som skjer er at det kommer ett lite klikk i boksen som sitter under baksetet, den boksen hvor det går 3 vakumslanger inn på + mange strømledninger.. Lyset PÅ KNAPPEN lyser gult i 10 sek, så slår det seg av igjenn av seg selv. Hva kan være feil her? er den boksen vakumpumpa? så så liten ut. Kansje jeg kan ta av slangene for å se om den pumper? ABS lampa lyser heller ikke. Fint om noen kunne hjelpe litt ettersom herr vinter snart kommer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2006 Ta bilen på bukk og prøv å rør på staget som slår inn sperra, det er på selve diffen. Du ser det godt, går noen vaakumslanger i nærheten av den. Er denne treg kan det være problemet, ellers kan det hende at du har lekasje i vaakumsystemet, gåen slange eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2006 Ta bilen på bukk og prøv å rør på staget som slår inn sperra, det er på selve diffen. Du ser det godt, går noen vaakumslanger i nærheten av den. Er denne treg kan det være problemet, ellers kan det hende at du har lekasje i vaakumsystemet, gåen slange eller lignende. Kommer meg ikke under bilen akkurat nå, men hvor sitter pumpa? det må da gå å sjekke om den virker? (gir vakum) Eller er jeg helt på jordet nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2006 har hatt samme problemet på min gamle 90 der var vakumklokka hoppa fra hverandre.. er to deler, limte det sammen og funka som fy! min abs slo seg heller ikke av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2006 Kommer meg ikke under bilen akkurat nå, men hvor sitter pumpa? det må da gå å sjekke om den virker? (gir vakum) Eller er jeg helt på jordet nå Hvor selve pumpa er er jeg usikker på, men boksen som gir vaakum til diffen er enten under baksetet eller under bilen, ved diffen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2006 Hoff.. høres innviklet ut:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...