#1 Skrevet September 28, 2006 Byttet mine frontlamper her om dagen, og da jeg tok av øyelokkene merket jeg at de satt utrolig dårlig, kunne bare vippe de av med hånda. Men nå skal jeg feste de på nytt, så da lurer jeg på hva som er best å feste de med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2006 Sikaflex eller Marin&Teknik. Fåes kjøpt hos de fleste byggevarehus og jernvarehandler. Vask godt rent på flatene som skal limes så sitter det som bare f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2006 Sikaflex eller Marin&Teknik. Fåes kjøpt hos de fleste byggevarehus og jernvarehandler. Vask godt rent på flatene som skal limes så sitter det som bare f... Ser at de har Marin&Teknik til en meeeget bra pris på Clas Ohlson,tror du dette funker bra og lime fast en ganske stor vinge på bakluken min med Inge? Sicaflex er umulig og oppdrive her jeg bor akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2006 Både Bygmaker, Maxbo og Montér selger da Sikaflex, så det burde ikke være helt umulig å skaffe. Med Sika kan du hvertfall feste hva du vil, så lenge du gjør skikkelig rent før du limer. Har testet å skjøte sammen to planker med sikaflex for så å brekke de fra hverandre igjen; det endte med at den ene planken brakk; skjøten ga seg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2006 Ser at de har Marin&Teknik til en meeeget bra pris på Clas Ohlson,tror du dette funker bra og lime fast en ganske stor vinge på bakluken min med Inge? ( Hvis vingen er beregnet å bare skal limes er dette det beste du kan bruke. NB. Greit det er billig, men hvis du kjøper Marin%Teknik hos Clas Ohlson så må du sjekke holdbarheten. Den blir litt tørr etterhvert selv i tett patron. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2006 Sikaflex eller Marin&Teknik. Fåes kjøpt hos de fleste byggevarehus og jernvarehandler. Vask godt rent på flatene som skal limes så sitter det som bare f... Ok, da skal jeg prøve det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2006 tec7 er og å anbefalla. søk på tec7 så finner du svar. er vertfal betre enn sika etter min meining 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2006 Bruker man det samme på emblemer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2006 Ok,da må jeg innom Maxbo,Montèr eller Byggmakker i morra og sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...