#1 Skrevet September 28, 2006 Tok av bunnpanna på prosjekt motoren idag for første gang. Og hva finner jeg der.... jo.... masse metallspon!!! Jeg veit at dette ikke er ett godt tegn, men hva er det som det er mest sansynlig at dette kommer fra??? Har ikke demontert noe mere enn bunnpanna så jeg har ikke fått inspisert noe annet i motoren. Gode råd mottas med takk...!! Motoren det er snakk om er en 3b fra s2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2006 du har ikke polert toppdeksel eller noe i den duren.. slipt polert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2006 Har nok ikke det. Motoren er så original som det går å bli den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2006 rådelager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2006 rådelager? Er vel ikke umulig det nei. Da innebærer det vel at veiva må slipes også da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2006 Det stemmer. Jeg har hatt rådebank. Drit å dra. Skal mye til for å slippe å slipe hvis det er rådelager eller bærelager det er noe med da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...