TUV-Papirer på Borbet 9x16 felger!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har noen Borret-felger på golfen min som ikke står i vognkortet. Jeg har ikke TUV-papirer på disse og vet heller ikke hvordan jeg får itaki papirer. Jeg lurte derfor på om noen kunne hjelpe meg og si hvordan jeg skaffer disse papirene sånn at jeg kan få godkjent felgene inn i vognkortet. Blir det noe problem å få disse felgene godtkjent i det hele tatt? Har egentlig ikke noe peiling på hva som må til og hvordan jeg får disse godkjent utenom at jeg vet jeg må til biltilsynet osv :P Det som står på felgene: 9Jx16H2 - A90612

mvh Jarle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har noen Borret-felger på golfen min som ikke står i vognkortet. Jeg har ikke TUV-papirer på disse og vet heller ikke hvordan jeg får itaki papirer. Jeg lurte derfor på om noen kunne hjelpe meg og si hvordan jeg skaffer disse papirene sånn at jeg kan få godkjent felgene inn i vognkortet. Blir det noe problem å få disse felgene godtkjent i det hele tatt? Har egentlig ikke noe peiling på hva som må til og hvordan jeg får disse godkjent utenom at jeg vet jeg må til biltilsynet osv :P Det som står på felgene: 9Jx16H2 - A90612

mvh Jarle

Vet ikke om du får papirer til det, men vet det er litt vanskelig å få godkjent 9x16 på den type bil desverre... Hør innom biltilsynet å spør om det er håp.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.