#1 Skrevet September 28, 2006 Da jeg viste bilen min på biltilsynet her for en stund siden fikk jeg beskjed om å montere blinklys på skjermer. Trudde ikke at jeg måtte det da det er orginalt uten blinklys på min bil:confused: Har sett flere slike biler uten slike blinklys, hvordan har de fått det godkjent og ikke jeg: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2007 Da jeg viste bilen min på biltilsynet her for en stund siden fikk jeg beskjed om å montere blinklys på skjermer. Trudde ikke at jeg måtte det da det er orginalt uten blinklys på min bil:confused: Har sett flere slike biler uten slike blinklys, hvordan har de fått det godkjent og ikke jeg: bh : Har nett kjøpt meg en 4000 S som var godkjent i november.. den har heller ikke sideblinkers.. men gikk igjennom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 22, 2007 Har nett kjøpt meg en 4000 S som var godkjent i november.. den har heller ikke sideblinkers.. men gikk igjennom Kan det ha noe med typegodkjenning å gjøre: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 22, 2007 Mener de kan kreve at det er sideblinkers på bilen. Vet flere mercedeser har måttet ettermontere dette på kontroll. Det var import biler. Tror det er litt alt etter hvem som ser det. En kompis av meg var nettopp inne på eu-kontroll med sin mercedes 190E, han har ikke sideblinkers å de sa ingenting på kontrollen om det. Tror det kan ha litt med typegodkjenning som ble nevnt her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2007 Ofre noen gamle stygge sideblinkere. Knekk av all plasten på baksiden så det blir slettest mulig. Lim på en liten kladd med dobbelsidig tape og smekk det på skjermen. Det har flere kompiser gjort med stort hell,da får du kun en 1er feil. Dvs "gåen" pære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...