Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget av en del "klunke" lyder i det siste fra drivakselen på høyre side. I dag tok jeg av hjulet og la meg under. Og det var et stygt syn som møtte meg!

 

DSCF3840.sized.jpg

Som dere ser av dette bilde så har drivakselen subbet ganske kraftig opp etter "veggen".

 

Jeg har ikke greie på slik, men jeg skjønner jo at dette ikke er bra! Jeg syntes nesten det virker som drivakselen har fått seg en trøkk og blitt bøyd bakover. Hvis man ser på bildene under så ser man klart at det er forskjell mellom høyre og venstre side.

 

28092006203_G.sized.jpg

høyre.

 

28092006204_G.sized.jpg

Venstre.

 

Jeg syntes dette så veldig stygt ut! Noen som vil gi bilen min en diagnose?

 

DG : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser dere hvordan den subber. Drivakselen ligger bokstavlig talt inntil "veggen"!

DSCF3839.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her ser dere hvordan den subber. Drivakselen ligger bokstavlig talt inntil "veggen"!

DSCF3839.sized.jpg

har du smelt bilen din? : rolleyes ser ut som lenkarmen din er skjeiv... eller så har bakre lenkarmsforing hoppet ut av lenkarmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksen hadde dette på Poloen sin, da var det utslitte gummiforinger i hjulopphenget som var årsaken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må gjøres for å fikse på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva må gjøres for å fikse på dette?

 

bytte foringer, det sitter en rund foring i front på bærerua det er sikkert disse som er utslitte, har du flaks så er akselen like fin, klunke lyden har nok kommet av at du ikke har noe foring. disse er ikke dyre men kan jo vurdere å sette inn power fleks foringer eller lignende,

 

er foringer nr 17 og 24

fsupsan.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har delenr på foring 17 og 24? Skulle gjerne byttet til powerflex, men vet ikke hvilke foringer jeg trenger og hvem som selger dem. Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.