#1 Skrevet Mai 27, 2004 Hei fikk en idee her om dagen og lurte på litt råd og tips... Jeg vurderer å helakkere bilen min og tenkte da om det kunne gått ann å få fjernet de ytre dørhåndtakene og montere fjernstyring for å åpne bildørene. Noen som vet om noe kit til en Audi S6 med C4 1995modell karosseri? Har sett dette en gang for lenge siden. Da styrte mann med en fjernkontroll som åpnet ønsket dør nok til at mann kunne stikke fingrene inn og åpne døra helt. Litt unikt og litt tøft synes jeg... :rolleyes: På forhånd takk for svar Mvh Magnus: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren Hei fikk en idee her om dagen og lurte på litt råd og tips... Jeg vurderer å helakkere bilen min og tenkte da om det kunne gått ann å få fjernet de ytre dørhåndtakene og montere fjernstyring for å åpne bildørene. Noen som vet om noe kit til en Audi S6 med C4 1995modell karosseri? Har sett dette en gang for lenge siden. Da styrte mann med en fjernkontroll som åpnet ønsket dør nok til at mann kunne stikke fingrene inn og åpne døra helt. Litt unikt og litt tøft synes jeg... :rolleyes: På forhånd takk for svar Mvh Magnus: ja : http://www.autospar.no f.eks..... de selger "shaved door kit".. du kan koble det til alarmen og bruke sentral låsen som "åpner"...... shaved door kit selges også på bilekstra/bilutstyr etc...... det er ganske unikt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2004 Ganske unikt, men tror ikke dette er lovlig.. En kompis har en gammel Volvo 142 som dørhåndtakene er fjernet på, og den får han ikke skilt på.. Er vist pga. at redningsmanskap ol. skal kunne komme inn i bilen.. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2004 Opprinnelig postet av Geir Kåsa Høybø Ganske unikt, men tror ikke dette er lovlig.. En kompis har en gammel Volvo 142 som dørhåndtakene er fjernet på, og den får han ikke skilt på.. Er vist pga. at redningsmanskap ol. skal kunne komme inn i bilen.. Mvh Geir Polo4RS3 på bilforumet.net har en far som jobber i biltilsynet og han sjekket opp for han at det var lovlig med shaved door kit`s... han har cleanet både dører og bakluke.... og den har han fått skilt på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2004 Oki..da så.. Da tok jeg feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...