røde blinklys? (Golf III)

Anbefalte innlegg

hei =) har nå fått røde lykter på bilen min

28092006118.jpg

 

noen som vet om det finnes røde blinklys???: klø :

 

Mvh

-Vidar-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener bestemt at bsbildeler skaffer slike...

 

EDIT: nærmeste jeg kom var disse http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=MH07708&vg=&vgpath=

står i katalogen at de passer: seat cordoba, ibiza, toledo, vw golf ii, jetta, vento, scirocco, corrado, polo, passat.

Om de passer vento burde de også passe golf3, men at vento og jetta gikk om hverandre visste jeg ikke... alternativt skaffer de "universal-blinkers" også, men det blir vel litt mer jalla kanskje?

 

sikker noen andre her som vet om disse med sikkerhet passer på golf3

 

EDIT2: evnt kan du kjøpe klare blinkere og sote de selv med rød sotespray da. gjorde seg med de nye frontlyktene forresten! ble kult:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra har mye rart i alle farger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarglass med rød sotespray burde funke bra, slik Andreas sier.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener bestemt at bsbildeler skaffer slike...

 

EDIT: nærmeste jeg kom var disse http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=MH07708&vg=&vgpath=

står i katalogen at de passer: seat cordoba, ibiza, toledo, vw golf ii, jetta, vento, scirocco, corrado, polo, passat.

Om de passer vento burde de også passe golf3, men at vento og jetta gikk om hverandre visste jeg ikke... alternativt skaffer de "universal-blinkers" også, men det blir vel litt mer jalla kanskje?

 

sikker noen andre her som vet om disse med sikkerhet passer på golf3

 

EDIT2: evnt kan du kjøpe klare blinkere og sote de selv med rød sotespray da. gjorde seg med de nye frontlyktene forresten! ble kult:)

 

 

likte ikke formen på de blinlysene der.. men takk for tipse. får bare lette litt mer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.