Bergen: Hjeeelp! Noen med peil på vr6 her?

Anbefalte innlegg

Jah... 2 dager etter jeg fikk golfen, skjedde det jeg ikke trodde ville skje... Den stoppet. Den var tungstartet i går og i dag, og når jeg skulle hjem fra butikken, nektet den plent å starte... Etter litt investigation, fant vi ut at den hverken får gnist eller bensin til tennpluggen. Noen som vet hva jeg kan sjekke? Evt noen i Bergensområdet som har kabel og vagcom?

Er en 94mod VR6 btw.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah... 2 dager etter jeg fikk golfen, skjedde det jeg ikke trodde ville skje... Den stoppet. Den var tungstartet i går og i dag, og når jeg skulle hjem fra butikken, nektet den plent å starte... Etter litt investigation, fant vi ut at den hverken får gnist eller bensin til tennpluggen. Noen som vet hva jeg kan sjekke? Evt noen i Bergensområdet som har kabel og vagcom?

Er en 94mod VR6 btw.

Hvorfor spør du om dette på Bergen lokal lag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn fordi jeg helst hadde sett at det var noen i nærheten som hadde vagcom og kabel, evt utrolig mye kunnskap som kunne tatt en titt på golfen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell ikke ukjent at det er problem med coil på VR6ene som har det, ville først sjekket ut om det kan være problemet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjøpte vel ikke denne nettopp i Trondheim?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte den i Lillehammer.. Venter på vagcom og obd1-kabel nå, feilsøke litt... Regner med å få bilen på veien igjen snarest mulig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Lest meldingen fra meg på BF? Har funnet en "delebil" til deg jeg: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk med meg den ja, men har ikke så mye peng til overs :P Men fikk hiddenkabel og vagcom i dag, skal se om jeg finner ut noe fra den... Kan se ut som det bare er coilen som er gåen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk med meg den ja, men har ikke så mye peng til overs :P Men fikk hiddenkabel og vagcom i dag, skal se om jeg finner ut noe fra den... Kan se ut som det bare er coilen som er gåen...

Når skal folk lære å høre på meg :P Som skrevet lenger oppe så er dette relativt vanlig feil på VR6 med coil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det var du som satte meg på sporet :P Takk btw :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I heite helvete.. Coil til VR6 var DYRT! Noen som vet hvor jeg kan få tak i det billig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I heite helvete.. Coil til VR6 var DYRT! Noen som vet hvor jeg kan få tak i det billig?

Prøv og hør med Bilomsetningen i Arendal

TLF: 37 05 91 80 ....selv med frakt kan det hende de kan skaffe billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en coil til 92 mod!! er ikke sikker på om de er lik men det går jo an å finne ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er vel heller.. Hva mer har du? Mulig det er noen sensorer som er gåen som gjør det... Skal se om jeg får sett på det i morgen, har vært virkelig på latsiden og ikke gjort noe særlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut hva som var feilen? det ble funnet en lik feil på en 92 mod, der var det en kabel bak på sikringsboksen som var løsnet å vi målte å trodde det var coilen der også.... bare en mulighet hvis det har vært noen å "rotet litt".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg fant heller ut at det å balansere på autovenr på fylla er en god ting, så jeg orker ikke drive og rote rundt og feilsøke på krykker... Men jeg er takknemling for alle råd jeg får, så får jeg ut og feilsøke litt mer når jeg kan stå på beina :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant feilen, det var veivakselsensoren som har gitt opp... Så blir vel til å bestille ny på mandag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.