#1 Skrevet September 28, 2006 Trenger man å skrive inn senkinga i vongkorte for å få bilen gjennom Eu kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2006 Eg ha nett hatt bilen min på eu-godkjenning, og eg måtte ha senkesettet innskreve i vognkortet før dei ville godkjenna den.. Men virkar som det varierer frå verkstad til verkstad.. Er vel ikkje alle som er like seriøse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2006 Ifølge regelverket skal du få 2er-feil på ikke-godkjent senkesett, men selvsagt finnes det verksteder som ikke er så pirkete på det. Om du forfører deg litt rundt her på forumet, så finnes det sikkert noen her i området.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2006 Vi får håpe det går..ellers får jeg bare skrive det inn:) Mye koster dette..noen som vet? Bare sier jeg at jeg skal ha det skrevet inn? eller må jeg fikse no mer stuff..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2006 Vi får håpe det går..ellers får jeg bare skrive det inn:) Mye koster dette..noen som vet? Bare sier jeg at jeg skal ha det skrevet inn? eller må jeg fikse no mer stuff..? Må på statens veivesen. Må ha m tuv papirer til fjærene.De må også se nr på fjærene ellers kan det bli trøbbel. Viste min i aug ifjor da var det bare så vidt nr syntes på fjærene.(hadde sitti på i 5 år) Kostet noen hundringser,skal se om jeg finner eksakt sum..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2006 Kontrollen koster 550 kroner. I verstefall, kan du risikere disse kravene; http://dev.sparklingblue.net/pics/bilforumet/senkesett_godkjenning.pdf I bestefall slipper du med TUV og papirer på hjulstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...