Frontfanger til Audi 80 b4, passform

Anbefalte innlegg

Hva slags frontfanger er å anbefale på bilen min, dersom jeg vil ha best mulig passform? Orginal S2 fanger eller RS2 replica fanger eller..? Har lyst til å skifte fanger, men vil at den skal sitte skikkelig på etc, og ikke skrape borti bilen rundt forbi og ruste etc.. Tenkte også på orginal competition fanger, men er vel tilnermet lik umulig å få tak i..

 

På forhånd takk for alle svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Competition-fanger og S2-fanger er akkurat det samme, så det er ikkje så VELDIG vanskelig å fåtak i... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en replika rs2 fanger, satt fint på min s2, bruker orginale festehull og 100% passform. Er tilsalgs forresten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Er den fangern fortsatt til salgs? jeg sprakk fangern min idag,. har en audi 80 competition.. MÅ liksom holdes litt strøken. Ta et bilde av den! martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte på dette jeg og. vet at på C4 har S-bilene breiere skjermer forran. gjelder ikke dette B4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 har ikke breier skjermer enn en 80 b4, men b3 derimot har vesentlig mye smalere skjermer..

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 har ikke breier skjermer enn en 80 b4, men b3 derimot har vesentlig mye smalere skjermer..

 

Mvh

 

ok. takker, da er det bare å handle S2/RS2 deler da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er det!

Jeg har en frontfanger til salgs, (rs fanger)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.