#1 Skrevet September 29, 2006 Har som topic noen problemer, tror det har noe med clutch systemet.. Bilen har sliti litt med clutch siden jeg fikk den. men tirsdag så skjedde det noe. Mistet plutselig all trykk nesten og det ble nesten umulig å få i gir. må pumpe clutchen for å idet hele tatt få det til. Sjekket alle rør nå som jeg hadde den på bukk. ingen lekasjer, heller ikke mellom pumpene. Gjelder en motor og kasse fra golf 3 16v, så det er en hydraulisk clutc med stag. Kan en av pumpene ha gått? Så den ikke lager nok trykk til å få det helt fritt så at neste gir glir inn? Har nesten ikke noe pedal, kanskje 1-2cm.. Skraper ikke, bare når jeg skal ha den i rev. Håper på hjelp! Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2006 en vill gjetning er master sylindern din.. hvis d ikke var noe lekasje fra slaven er d lite trolig at d er den.. og når alt annet er tett og fint tyder d på at d kan være master sylindern, dårlig orginger innvendig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2006 Jeg tror også at det er den skjønner du.. eneste jeg får til å stemme.. tviler på at det er clutch eller kasse for da hadde det jo skrapet.. Den går jo lett i gir når jeg får nok trykk i clutchen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2006 typisk tegn på luft i systemet også, prøv å få lufta d skikkelig, så ordner d seg kanskje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...