#1 Skrevet September 29, 2006 Hei... Har forsåvidt bestilt meg verktøyvogn fra Teng-Tools, det settet med 715 deler, men er det verdt penga jeg må ut med?? Regner med det er noen her som har noen erfaringer med det... Har brukt noen vanlige skrallesett, og dem har jo virla utrolig bra, er alt verktøy der med samme kvaliteten?? Prisen for vogna kommer på 21 750,- pluss 1600,- for skrallenøkler, altså 23 350,- for litt(??) verkøy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2006 Jeg har den med 1001 deler, er godt fornøyd med den.. Er det slutt med kampanjen på 1001 delers settet? jeg leverte disse for en stund siden til 20500+mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2006 Ett tips er å kjøpe i Sverige...koster ca 15.000 Svenske Zloty;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2006 dreiv å sjekka ut i svergie, det eneste som var der var 1001 deler'n til 21 500,- svenske.. Kunne få 1001-deler'n til cirka 27 000,- i norge.. Men mente jeg hadde sett den vogna til 22k inkl.mva i våres?? Men har ikke funnet noe billigere enn den 715 delers vogna til 21 750,- er det noe verktøy som mangler der? Noe som er greit å ha? Tar som sagt me skrallenøkler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2006 Har også 1001 delers settet. Meget godt fornøyd, alt det du trenger satt i system. Verdt hver ei krone. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2006 Dersom det er noken som er intressert i slike, så kan eg nok skaffe desse til ein litt bedre pris, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2006 Dersom det er noken som er intressert i slike, så kan eg nok skaffe desse til ein litt bedre pris, hva er en bedre pris? jeg er interessert . . -christian- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2006 send ein mail til roar.stegegjerdet@byggmakker.as så skal eg sjekke det på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2006 you got mail.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2006 Litt seint å si nå. Ble handlet inn en 1001 delers greie for 28k forrige uke, så langt har den fungert fint. Dog er jeg litt skeptisk, usag er jeg mer troende til, men endrer seg sikkert når jeg får testa det litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2006 Jeg har ett par små sett fra Teng Tools og jeg er ekstremt fornøyd med desse settene.Er meget god kvalitet vil jeg påstå. I mangel på riktig verktøy noen ganger så har jeg brukt 3/8 skralle til å løyse hjulbolter som har vert så faste at jeg har stått og hoppet på skralla.Skralla holder den. Fastnøklene og piper er også av meget god kvalitet.Man vrir dem ikke over ved hardt bruk. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2006 har masse tengtools sjøl (jobben forhandler dette, så får goood pris) verktøyet har god kvalitet, men bør bruke skrallene med omhu! jeg knakk ene skralla mi! fikk ny på garanti da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 30, 2006 Jeg jobbet ett par år i Luna (Tengtools importør)som servicetekniker og du verden så mange skraller vi fikk inn som reklamasjon. Kjøpte meg den største kofferten som da kostet ca 3000 ut og betalte litt i underkant av 600..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2006 Har en verktøyvogn fra IDG-tools i garasjen nå. Skulle bare ha ett tilbud fra selgeren men han sendte meg hele vogna. Er ca 70-80 deler og dette skulle de ha 18000,- for. FIkk beskjed om å bare bruke verktøyet til selgeren kom med en bedre pris eller kommer å henter det tilbake. Har også det 1001 settet på jobben som koster litt over 20 000,- komplett. Konklusjonen er ihvertfall at tengtools settet er mye mere verktøy for pengene, og har man en forhandler i nærheten så har man garanti på verktøyet hvis man skulle ødelegge noe. Jeg kommer til å hente meg et slikt skap Idg tools settet jeg har i garasjen kommer ihvertfall ikke til å bli kjøpt. For dette verktøyet er virkelig overpriset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2006 Tilbud på Teng Tools verktøyvogn 1001 delers veilpris: 48630 kr/ink mva tilbudspris: 25 000kr, men må hentes på Gjøvik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 2, 2006 Hei... Har forsåvidt bestilt meg verktøyvogn fra Teng-Tools, det settet med 715 deler, men er det verdt penga jeg må ut med?? Regner med det er noen her som har noen erfaringer med det... Har brukt noen vanlige skrallesett, og dem har jo virla utrolig bra, er alt verktøy der med samme kvaliteten?? Prisen for vogna kommer på 21 750,- pluss 1600,- for skrallenøkler, altså 23 350,- for litt(??) verkøy.. Var jeg deg ville jeg ha gått for settet med 1001 deler. Synes det mangler en del essensielt verktøy i den med 750 deler, men husker ikke helt hva:o Noe av det som er ekstra i 1001 settet er i alle fall 3/4 skrallesett, oljetappesett og en del tommeverktøy. Jeg har det på 1001 deler og er meget fornøyd. Greide å dra av 1/2" tappen på en latmannsarm en gang (som ikke følger med settet), og da var det bare å møte opp i butikken og få en ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2006 Vi bruker mye tengtools på jobb..finnes bedre verktøy, men til "hobbybruk" virker det strålende! Vi fikk en avis fra industribehov som forhandler tengtools fra luna.. var tilbud på alt tengtools verktøy... så prisen for det settet med 1001 deler men husker ikke.. kan se om jeg finner det i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 2, 2006 fant denne reklamen her.. http://www.industrileverandoren.no/view_article.asp?id=20&cat=1 annonsen er 2 år gammel, men har vanskelig for å tro at det har blitt dyrere siden den gang.. Vil tro dere kan få gode priser rundt omkring om dere sjekker litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 2, 2006 dere må jo satse på skikkelig kvalitetsverktøy da... må gå for Bahco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 2, 2006 Vi lagerfører kun bahco, og det er en god del bedre en teng tools... kan sjekke om det er noen kampanjer på 1001 delers settet fra teng tools imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Snap-on men det koster skjorta og litt til. Mr.Big er jo en grei start: Markedets hittil råeste verktøykasse? Denne har fått det passende navnet "Mr. Big". Verktøyskapet er 3,7 meter bredt, 74 cm dypt og 1,1 meter høyt. Det veier 907 kg UTEN verktøy, og har en lastekapasitet på 5,4 tonn!! Og prisen? 161 000 Kr.........+ moms! Dette er da UTEN verktøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 2, 2006 Bahco er eid av Snap-on i USA, prisen gjør at det ikke blir tatt inn til Norge av Bahco etter det jeg har forstått! Er ett verkstedskap på trappene fra Bahco også....! Kan sjekke noen game kampanjer på verktøyskap fra Bahco i morgen jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 2, 2006 Snap-On er i gang på Norge også ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 2, 2006 Syns Lista kabinetter er noe av det råeste du kan få... noen som forhandler dette i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 2, 2006 for min del er verktøy til for å mistes.. har enda til gode å ødelegge noe verktøy med normalt bruk... kjedelig å miste dyrt verktøy hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...