Teng-Tools verktøyvogn, verdt penga den koster?

Anbefalte innlegg

Snap-On er i gang på Norge også ;-)

jepp. frimann Dahl i oslo som importerer det tror jeg...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Lista kabinetter er noe av det råeste du kan få... noen som forhandler dette i norge?

Jepp, min gamle arbeidgiver: Wikman & Malmkjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. frimann Dahl i oslo som importerer det tror jeg...!

Det er helt korrekt...og det er ikke noe problem å bestille Snap-On fra de. Jeg har akkurat bestilt et spesialverktøy til gutta på verkstedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, bacho er bra det, men etter hva jeg har funnet ut så har ikke dem noe komplette verktøyskap?? Og da må man kjøpe alt i deler, og ingen faste plasser til tilng, derfor synes jeg teng-tools er lettvondt og greit, der kjøper jeg skap, alt er ferdig med alt jeg trenger av verktøy, og grei pris...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt fornøyd med Bacho settet mitt. Ihvertfall er bitsen dårlig, dratt i stykker flere både torx og flat-jern. (mulig jeg er litt for sterk) Den lille skrallen er jeg heller ikke helt fornøyd med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema verktøy funker helt greit det også, knekker man en pipe koster det jo bare 24.50 for en ny pipe. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema verktøy funker helt greit det også, knekker man en pipe koster det jo bare 24.50 for en ny pipe. :D

Jupp...og hvis man velger det med 10 års garanti så holder det til hobbybruk...og hvis det ikke gjør det så tør jeg nesten påstå at man bruker verktøyet feil.

Jeg har aldri ødelagt verktøy fra Biltema faktisk...og har heller ikke hørt om andre som har gjort, dog hvis det brukes slik det skal brukes...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp...og hvis man velger det med 10 års garanti så holder det til hobbybruk...og hvis det ikke gjør det så tør jeg nesten påstå at man bruker verktøyet feil.

Jeg har aldri ødelagt verktøy fra Biltema faktisk...og har heller ikke hørt om andre som har gjort, dog hvis det brukes slik det skal brukes...

Klarte knekke en fastnøkkel fra biltema (ikke den med 10års garanti)

Ellers må jeg si meg enig med deg, biltema fungerer helt greit.

men det er vell litt det at det er biltema som gjør det litt "ille"

på jobben går det mest i tengtools, hazet, wurth og knipex tenger (de er absoulutt de beste tengene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt fornøyd med Bacho settet mitt. Ihvertfall er bitsen dårlig, dratt i stykker flere både torx og flat-jern. (mulig jeg er litt for sterk) Den lille skrallen er jeg heller ikke helt fornøyd med.

det er bare å gå til nærmeste Bahco forhander så får du nytt :)

bits er jo ting som blir slitt etter hvert også da, uansett hvilket merke det er!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som elektriker er jeg enig i Knipex!! :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som elektriker er jeg enig i Knipex!! :) :)

ingen over ingen ved siden.. det nest beste er kopier ;)

men de koster skjorta selv på chlas ohlson

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som var intressert i dette?

Dette tjener eg INGENTING på,

kun for å hjelpe medlemmene i klubben litt.

Mvh Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er noe med det røde store skapet/ reolen du kan trille med deg og når du åpner det har du alt. Har lyst på dette jeg. Får nook spare litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skaffer dette til god pris nå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maskin og Skip ordner sikkert en fin pris til deg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker "bare" biltema verktøy, og er forsåvidt fornøyd med kvaliteten...

Det som er problemer er at det ruster veldig lett, hvordan er det med andre merker? ruster allt like lett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe rust på mitt Facom verktøy:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt teng tools 1001 settet siden da tråden ble startet.. Har vel så og si bytte ut mesteparten på reklamasjon.. Tåler ikke langvarig bruk/ 8t hver dag. Men til hobbybruk er det perfekt.

Greit sett, alt av deler men ikke verdens beste. Fikk det rimelig den gang. Mener prisen var i underkant av 20 000,-

Veiledende prisen er jo bare svada..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på første jobben min som hjelpegutt som elektrikker fikk jeg knipex verktøy (dette har jeg enda) sto å avmantlet og kobla kontakter i ett stort bygg i 1mnd omtrent som resulterte i null slitasje utover litt lakkskader etter jeg mista tengene i gulvet osv. (fortsatt ikke utslitt etter at jeg har hatt det i 6år snart)

nå tidligere i år jobba jeg 1mnd som elektrikker å fikk utdelt tengtools tenger :P og etter ca 70 kabelklipp så var det store hakk i tanga mi :P

så knipex er favoritt angående tenger ihvertfall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den største polar kassa på jobben med ett overskap på jobben. kjøpt på Tess. jeg er kjempe fornøyd med dette! har ikke ødelagt noe verktøy enda, bare ett par bits og ei skralle som tukler litt og jeg har brukt dette over ett år nå.. men det er jo livstid granti på dette! ga rundt 30.000 for dette og alle skuffer er fylt stappa med verktøy!:) men det var på tilbud.! koster bare 28.000 bare for selve verktøykassa med verktøy, da er ikke overskapet med. + moms! så dette er ikke det billigste verktøyet. men bra kvalitet!:P

Industrinett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt detta settet siden tråden ble startet jeg også, og jeg er veldig fornøyd... Det er blitt brukt flittig som hobbyverktøy nesten hver dag! Og det eneste som har ryki her er en forlenger, ei tang, og ei pipe, som alt ble bytta på reklamasjon! Kjenner jeg hadde blitt irritert hvis jeg sto og hadde vært avhengig avverktøyet når det hadde røket... Men det er jo noe som kan skje uansett hva man har.. :)

Tengene til knipes er veldig bra ja, bruker mye av dem, men har vært borti at dem bare har holdt en 15-20 klipp også! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser denne tråden begynner å bli gammel nå... men jeg skummet igjennom den da jeg selv vurderer å kjøpe meg en verktøyvogn med verktøy...

Det som er litt rart er at det ser ut til at det kun er noen merker som går igjen her, og da spesielt Bahco/Teng Tools/Biltema

Hva med feks. dette settet fra KCL:

http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=258764&table=PRODUCT

Eller et av vognene til feks. Fosen Tools:

http://www.fosen-tools.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=10

Sikler selv på den vognen fra Fosen Tools som heter KCAuto m/verktøy.

Dette skal vist være bra saker (uten at jeg vet dette) og vognen med verktøy koster rundt 20.000,- i butikk.

Kanskje ikke den billigste, men de har en slik KC Auto vogn med innhold stående hos Fossum Jernvare i Fredrikstad og disse skapene/innleggene med verktøy ser rett og slett vldig bra ut!

Man kan bestille skapene med omtrent hvilken fargekombo man vil, og man kan også få lakkert eller frest inn sin egen logo etc. Alle skuffene har også en metallplate som er tilpasset innholdet, og dette gjøres i Norge av Fosen Tools. Dermed så kan man spesialtilpasse skap med innhold til å passe seg selv. Men alt dette ekstra øker sef. prisen.

Kjøper man vognen som den er m/innhold så har jeg sett at man kan få den helt ned i rundt 16.000,- på nett...

Har også sett litt på Teng Tools vognene (Tools selger jo disse) og jeg synes ikke disse er like elegant. Har også hørt mye rart om skrallene til Teng Tools blandt annet... Men Teng Tools er nok billigere ja, og hvis man vil ha mest mulig verktøy for minst mulig penge så kommer nok Teng Tools bra ut.

Jeg vet lite om kvaliteten på de forskjellige merkene, men verktøyet fra Fosen Tools som heter KC Tools/Wera/Swisstools/Knipex etc. skal vist være hakket over.... eller..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg eier et KCL skap og har brukt Fosen Tools skap på jobb, og jeg mener absolutt at Fosen Tools er bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg eier et KCL skap og har brukt Fosen Tools skap på jobb, og jeg mener absolutt at Fosen Tools er bedre.

Har du noe mer info. rundt Fosen Tools, eller "KC Tools" som det meste av verktøyet dems heter?

Er litt interessert da jeg vurderer den KC Auto vognen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.