#1 Skrevet September 30, 2006 Hallo.. driver å bygger om bilen med corrado g60 motor og ledningsnett (digifant 1).. skal kople opp hjernen til g60'n men hakke peil på hvor det skal vær pluss, styre strøm og jording?! noen som kan hjelpe? jeg selv tror det skal vær konstant strøm på en tykk rød å gul ledning, jording på en tykk svart å gul ledning, og styre strømen på en gul ledning.. Takker på forhånd for all hjelp! mvh Lene og Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2006 Har en haug med koblingskjema om du vil ha dem. Sitter på jobb nå,men kan sende dem så fort jeg er hjemme. Ferdig på jobb i 14 tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2006 hadde vært kjekt.. funnet to skjemaer på nettet.. men står at den ene er digifant calif og digifant ex calif.. så veit da faen hva jeg har.. er en corrado hjerne fra 91 og oppover vaffal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2006 Har en haug med koblingskjema om du vil ha dem. Sitter på jobb nå,men kan sende dem så fort jeg er hjemme. Ferdig på jobb i 14 tida. Hei...Kan du sende til meg også i samme slengen? olsvik_a(a)yahoo.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...