#1 Skrevet September 30, 2006 Siden jeg la ut Rat-Bobla får jeg legge ut denne også... OBS: Historien bør leses! http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2770304&page=1 Sikkert ikke alle som digger dette men... jeg gjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2006 Tøøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2006 den der var fet. gjennomført sær, digger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2006 Hmmm....bra inspirasjon til Ratweizeren min det: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2006 den var jo skamtøff! og det utseende der har jo tydeligvis kommet av seg selv... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2006 Motorsag på taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2006 bli jo nødt til å kjøre rat-look på min einser før den pusses opp! tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2006 Kan ikke si at jeg liker akkurat den der. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2006 en stk ødelagt bil egentlig. men er jo tøff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2006 Kul bil, men hva er den rør-lignende saken som henger ut på sida der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2006 Kul bil, men hva er den rør-lignende saken som henger ut på sida der? "Aircondition" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 2, 2006 "Aircondition" Fungerer den ikke slik at man heller vann på den eller noe, så gjør vind og vann sitt til å få det litt kaldere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2006 Fungerer den ikke slik at man heller vann på den eller noe, så gjør vind og vann sitt til å få det litt kaldere? Litt ulik virkemåte på disse, avhengig av fabrikat. En type har en stor svamp inni, som man væter med vann. En annen type skal fylles med isbiter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...