#1 Skrevet September 30, 2006 Noen her som veit ell om noen firmar som kansje vil sponse en bil???? med lakk, kansje litt lyd ...viss noen veit ell kan hjelpe meg litt så send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2006 Hadde jeg vært deg så ville jeg laget en "søknad" om bilen og planer for den til forskjellige firmaer som du har det du er int i spons fra. Det er den beste måten og få deg avtaler på. LYKKE TIL!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2006 Ok får begynne å leite å sende mailer til de som jeg trenger da..se om jeg får noe hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2006 bare til å oppdatere videre spennede dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2006 Jada å i dag skjedde det no spessielt å gøy,fikk mail fra ett firma, dem hadde anlegg til meg,så får vi se håssen dette går da går det i box skal jeg legge ut hva jeg får ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2006 Lykke til iallefall! Du får lage en tråd om proskjektet ditt da... Eller har jeg ikke fått den med meg: klø : TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2006 Lykke til iallefall! Du får lage en tråd om proskjektet ditt da... Eller har jeg ikke fått den med meg: klø : TThomaz hehe joda skal legga inn link til den jeg... her er den ikke no bra da jeg suger i å fortelle men bilen min: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4873 Prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2006 Ja nå har jeg tengt å fortelle litt da hva som er skjedd siden jeg starta tråden her. jeg har fått meg "sponsor"leverandør på Lyd med en God deal trur jeg,jeg er fornøyd trur jeg heheh...... Spiller: Panasonic CQ-C7303N Forsterker: Soundstream picasso PCA 5.540 Høytalere: Soundstream ss3.5" . Soundstream ss6.5" Sub Soundstream Picasso PCW-12 dette er det første jeg kommer til å montere i bilen ettervært...... så blir det nok mer ettervært til våren skal dere se.. men er ute etter no spons på lakk ..ikke lett men driver på da så får vi se... PS:er ikke 100%finansiert men er skikkelig god deal.....å samarbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...