#1 Skrevet September 30, 2006 Dette var overkill spør dere meg. Bortkastet å bruke 8k Euro på de felga der, men det er min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2006 ser ikkeno jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2006 Ser heller ikje no. Glømt å legge ved bilde kansje.?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2006 ser sånn ut Og nå glemte jeg hvor det lå henne også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2006 men 8k euro for felger er da litt drøyt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2006 Kanskje denne burde ligge under "Drekka litt?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2006 Kanskje denne burde ligge under "Drekka litt?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2006 Du husker vel som ca når du fant dette bilde? Trykk på LOGG i nettleseren din og let etter den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...