#1 Skrevet Mai 27, 2004 Kva slags bilar er det i lokallaget? Send gjerne med eit bilde!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2004 her er et bilde av bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2004 my car 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2004 mitt var vist for stort det... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2004 Lite bilar i loakallaget gitt..... Bra eg kjem med ein da, går fra 2 til 3 bilar... Hehe det er jo auke på 50 % 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2004 Litt dårlig ja.. men.. er ikke mange fra lokallaget som faktisk er inne her tror jeg.. Folk har ikke nett osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2004 Min bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2004 ligger bilde av min her. http://www.vwaudi-club.no/?s=galleri&subID=1&model=46&showPic=3287 får det ikke inn for det er for stort ell.no sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2004 Henta meg bil på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2004 den røde fare... hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2004 jeg prøver igjen.. her er den røde fare.. http://www.eriksenweb.com/bilder/Polo/polomin3.JPG bilde var for stort.. legger det her.. Et jeg har fikset på!! http://www.eriksenweb.com/bilder/Polo/New%20Polo%20copy.jpg Et annet dårlig kvalitets bilde er her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 14, 2004 Her er et bilde av min da.. La til et nyere bilde av den jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2004 Bila mi å=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 2, 2004 det der vart ikke store bilde ass.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 2, 2004 Opprinnelig postet av Heidi Falch Rustand det der vart ikke store bilde ass.. hehe D var hælt enormt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 2, 2004 Opprinnelig postet av Heidi Falch Rustand det der vart ikke store bilde ass.. hehe hehe.. du får si fra om du trenger noe hjelp med noe Heidi.. vaske felger ellerno hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen hehe.. du får si fra om du trenger noe hjelp med noe Heidi.. vaske felger ellerno hehe "vaske felger" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 1, 2005 Her er min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 1, 2005 her er vraket mitt he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 1, 2005 Hmmm... trodde jeg hadde lagt bilde av bilen inn her et sted jeg, men nei. Her er den da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 1, 2005 Bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 1, 2005 Hmmm... trodde jeg hadde lagt bilde av bilen inn her et sted jeg, men nei.Her er den da: Ligger antagligvis her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 1, 2005 Min kjære 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 2, 2005 Lite bilde av bila mi å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 4, 2005 Her er to av gamle bilene mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...