syk mann trenger diagnose(humor)

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke lei av DENNE , ler like mye hver gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjente meg faktisk igjen på den første låta! :D Det hender at jeg drar igang en liten trall om jeg hører en godlåt på radioen imens jeg er på jobb og sliper. (støvmaske gjør stemmen utrolig bra!!) Eller ute og kjører... Eller hjemme. Er bare kult det!! Må jo være litt syk for å ha det gøy!!

edit: når det gjelder diagnose... tror det er tynnerskadet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal nevnes at fyren er langt modigere enn mange av dagens påppstjærner. De tør jo ikke synge selv om det står på en sene og alle forventer at de skal gjøre det (playback).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imens jeg var medlem av Kamelene ble det laget mye rart i den sjangeren der. Takk Gud for at jeg ikke har noe av det mer :D Hadde dødd av latterkrampe!! (var forsåvidt ikke så langt unna døden under innspillingene i Kamelbula ;))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syk mann ja!

Den første sangen der han sang, den hørte jeg nesten hele natten på vålerbanen nå sist, er det noen som kan fortelle meg hva den sangen heter??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haidutchii. mer hvet jeg ikke. er spådd å bli den store sommerhiten visstnok. Han her er jo god reklame på fengende musikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den var fæl på Våler, urk. Ble litt lei da. Åsså kommer man tilbake på jobb og hører den 10 ganger i løpet av dagen. Like før jeg kan teksten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

haidutchii. mer hvet jeg ikke. er spådd å bli den store sommerhiten visstnok. Han her er jo god reklame på fengende musikk.

Orginalen tilhører haiducci men den som spilles på bla MPETRE er en versjon fra ozon.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

Orginalen tilhører haiducci men den som spilles på bla MPETRE er en versjon fra ozon.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hører nesten ikke forskjell på de to versjonene. Litt teit at en remix kommer samtidig som orginalen..

Han fyren der har jeg sett mange karaoke-filmer av. Lurer på om han ikke er fast innslag i noe tysk tv, på samme måte som Schau var det med nederland-sangen sin i Team Antonsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hører nesten ikke forskjell på de to versjonene. Litt teit at en remix kommer samtidig som orginalen..

Han fyren der har jeg sett mange karaoke-filmer av. Lurer på om han ikke er fast innslag i noe tysk tv, på samme måte som Schau var det med nederland-sangen sin i Team Antonsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Det skal være den sterkeste tynneren noen sinne laget i så fall, og han må ha sniffet den med sugerør rett fra dunken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Det skal være den sterkeste tynneren noen sinne laget i så fall, og han må ha sniffet den med sugerør rett fra dunken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. Jallamusikk med fistelsang? Hmm.. Den står ikke så veldig høyt hos meg, men videoen var jo temmelig syk, da.. Omtrent som de tenåringene som 'covrer' skikkelige heavylåter på gutterommet! Vet han at han blir filmet, egentlig? :D

Så en fyr i køen en dag som så skikkelig dust ut, og vrengte trynet og så ut som han fikk slag eller noe, når han kom opp på siden av meg skjønte jeg hvorfor, da jeg hørte Bohemian rhapsody flomme ut av bilen!! Hehe! alle digger Waynes World!

Waynes world, Waynes world! Partytime! Excellent!

hehe.. Nå er det helg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. Jallamusikk med fistelsang? Hmm.. Den står ikke så veldig høyt hos meg, men videoen var jo temmelig syk, da.. Omtrent som de tenåringene som 'covrer' skikkelige heavylåter på gutterommet! Vet han at han blir filmet, egentlig? :D

Så en fyr i køen en dag som så skikkelig dust ut, og vrengte trynet og så ut som han fikk slag eller noe, når han kom opp på siden av meg skjønte jeg hvorfor, da jeg hørte Bohemian rhapsody flomme ut av bilen!! Hehe! alle digger Waynes World!

Waynes world, Waynes world! Partytime! Excellent!

hehe.. Nå er det helg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror karen er en gammel dj eller noe, som viser skadevirkningene av lang tids bruk av syre.

Han har egen hjemmeside, med flere filmer, så han hvet nok han blir filmet se HER

God helg ja

C.B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror karen er en gammel dj eller noe, som viser skadevirkningene av lang tids bruk av syre.

Han har egen hjemmeside, med flere filmer, så han hvet nok han blir filmet se HER

God helg ja

C.B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herre. Når jeg ikke trodde noen kunne bli værre, så kom Christian med denne adressen til nettets sjukeste filmer.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herre. Når jeg ikke trodde noen kunne bli værre, så kom Christian med denne adressen til nettets sjukeste filmer.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.