#1 Skrevet Oktober 1, 2006 Torsdag 5. Oktober bak Bunnpris Nidarvoll kl.19.00. er det duket for treff igjen. Denne gang blir d tur opp til Fossegrenda for en tur på gocart. Møt opp så kjører vi samlet dit. Snakkes!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2006 Stiller jeg... med ny bil. Igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg kommer nok denne gangen, blir vel med på gocart også om vi får med nok folk Uvisst om jeg kommer i egen bil, time will show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2006 hei, regner med å ta meg en tur jeg og, har aldri vært med før, men det gjør vel ikkeno =) MVH Magnus Gudbergsson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2006 hei, regner med å ta meg en tur jeg og, har aldri vært med før, men det gjør vel ikkeno =) MVH Magnus Gudbergsson Alle er velkommen på treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2006 hei, regner med å ta meg en tur jeg og, har aldri vært med før, men det gjør vel ikkeno =) MVH Magnus Gudbergsson Bare å huke tak i noen og la skravla gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2006 Jeg kommer sikkert og hilser på, men må stå over langkveld. Har ei innlevering på torsdag som jeg _vet_ kommer til å stå igjen mye arbeid på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2006 jau, får se om det blir tid, mye å gjøre i disse vinterdekk tider shø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2006 jau, får se om det blir tid, mye å gjøre i disse vinterdekk tider shø Jeg kan ta med de opplyste "varene" hvis du tar deg en tur på Nardo og plukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg kan ta med de opplyste "varene" hvis du tar deg en tur på Nardo og plukker opp ja, har noe liggende her som tillhører deg også. Må bare huske på å ta det med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 5, 2006 Da kommer jeg iaffal, med ett medlem fra Otta som passasjer I pappas bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 5, 2006 måtte nok melde avbud i dag ja, var et par ting jeg måtte ordne, men neste gang kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2006 Da var et velykket treff færdig! Turen gikk til Gocarthallen på Heggstadmoen, hvor vi var 8 stk og 7 kjørte. Vi kjørte to heat og avsluttet kvelden med det. Det blir flere slike kvelder! Er det noen som tok blider så sleng dem inn på sia her da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...