Trondheim: Lokallagtreff 5.oktober

Anbefalte innlegg

Torsdag 5. Oktober bak Bunnpris Nidarvoll kl.19.00. er det duket for treff igjen.

Denne gang blir d tur opp til Fossegrenda for en tur på gocart. Møt opp så kjører vi samlet dit. Snakkes!!!:)

Nidarvoll.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller jeg... med ny bil. Igjen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok denne gangen, blir vel med på gocart også om vi får med nok folk :)

 

Uvisst om jeg kommer i egen bil, time will show :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, regner med å ta meg en tur jeg og, har aldri vært med før, men det gjør vel ikkeno =)

 

MVH

 

Magnus Gudbergsson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, regner med å ta meg en tur jeg og, har aldri vært med før, men det gjør vel ikkeno =)

 

MVH

 

Magnus Gudbergsson

Alle er velkommen på treff!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, regner med å ta meg en tur jeg og, har aldri vært med før, men det gjør vel ikkeno =)

 

MVH

 

Magnus Gudbergsson

Bare å huke tak i noen og la skravla gå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert og hilser på, men må stå over langkveld. Har ei innlevering på torsdag som jeg _vet_ kommer til å stå igjen mye arbeid på... :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau, får se om det blir tid, mye å gjøre i disse vinterdekk tider shø:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jau, får se om det blir tid, mye å gjøre i disse vinterdekk tider shø:)

 

Jeg kan ta med de opplyste "varene" hvis du tar deg en tur på Nardo og plukker opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ta med de opplyste "varene" hvis du tar deg en tur på Nardo og plukker opp :)

 

 

ja, har noe liggende her som tillhører deg også. Må bare huske på å ta det med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg iaffal, med ett medlem fra Otta som passasjer :D

I pappas bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte nok melde avbud i dag ja, var et par ting jeg måtte ordne, men neste gang kommer jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var et velykket treff færdig! Turen gikk til Gocarthallen på Heggstadmoen, hvor vi var 8 stk og 7 kjørte. Vi kjørte to heat og avsluttet kvelden med det.

Det blir flere slike kvelder! Er det noen som tok blider så sleng dem inn på sia her da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.