#1 Skrevet Oktober 1, 2006 Når jeg var ute å kjørte tidligere i kveld kom det plutselig en merkelig lyd når jeg slapp gassen. Vanskelig å forklare, men det høres ut som et orgel. Jeg drog av slangen fra fronten og inn til luftfilteret, da ble lyden sterkere. Etterpå koblet jeg av slangen som går fra innsuget til resirk.ventilen. Da forsvant lyden. Er det resirk. ventilen min som er ødelagt? Det er en orginalventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2006 Byttet ut resirk.ventilen med et par biter med kosteskaft ikveld. Lyden forsvant. Kan jeg kjøre med dette til jeg har fått meg en ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2006 Byttet ut resirk.ventilen med et par biter med kosteskaft ikveld. Lyden forsvant. Kan jeg kjøre med dette til jeg har fått meg en ny? Sliter litt mere på turbo da.. Men det er ikke krise om du MÅÅÅÅ bruke bilen.. God lyd når du slipper gassen nå da eller? Kjøp en forge el.l så holder den bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2006 De org resirkventilene er svake. Jeg hadde en liggnende lyd i min også. Ville ikke kjørt med den ventilen da den kan gå i oppløsning og forsvinne inn i turboen... Om du skal kjøre med den blokkert så kan du prøve å unngå å sleppe gassen brått slik at turboen må bremse så kjapt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...