#1 Skrevet Oktober 1, 2006 Hallo folkens dere ute i Audi verden! Er det noen som har erfaring med å justere turbotrykk manuel på 1,8 t motorer? vet noen tar bort n75 ventilen setter så inn en booost kontroller osv. noen som har en tegning el noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2006 Hvorfor vil du gjøre dette da hva har du gjort med motoren fra før av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2006 øke turbotrykket noe mer, ellers er den chippet, byttet n75 til race fra esc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2006 Kom innom butikken min Ole, så kan Roy vise deg hvordan du fikser det der. Gjorde det på min A4 med samme turbo som du har. Ladet 1,4 den...Og det holdt faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2006 det funke bra ja, mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2006 det funke bra ja, mm Så bra, tar med resirkventil i morgen, så stikk innom så får du den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2006 Så bra, tar med resirkventil i morgen, så stikk innom så får du den. mulig jeg spør dumt nå og har misforstsått men er det prat på her og gjør noe med(lure) N75 ventilen så den lader høyere trykk enn chipppen er justert til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2006 mulig jeg spør dumt nå og har misforstsått men er det prat på her og gjør noe med(lure) N75 ventilen så den lader høyere trykk enn chipppen er justert til? Stemmer det, man legger en slange (T stykke) ut fra insuget ( et sted der det er trykk fra turbo) som slipper ut luft slik at weastergate klokke ikke åpner så tidlig... Taktventil (N75) har har samme funksjon men denne klarer ikke og "lure" så mye ;-) På denne måten lader bilen mye høyre på høyt turtall også.... Ole blir det TT225 snart eller ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...