#1 Skrevet Oktober 1, 2006 Skal kjøpe meg nytt ratt til A4`n,men synes de org 3ekde S rattene blir litt kjedelige. Kan jeg kjøpe ett MOMO ratt og nav og sette i min bil? Åssen gjør jeg det med airbag`n da,lampen lyser vell i instrumentet når den blir fjernet? Noen som vet hvordan jeg "disabler" denne i Vagcom? Skal ha dette: Så vet noen om en nettbutikk elns som har det blir jeg happy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2006 http://www.felgimport.no er vel importør av MOMO, så de skal ha. Ser ut som et MOMO Millenium-ratt, det har dem vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2006 http://www.felgimport.no er vel importør av MOMO, så de skal ha.Ser ut som et MOMO Millenium-ratt, det har dem vertfall. Stemmer det,er MOMO Milenium. Skal sjekke med Felgimport i morgen,men er redd for dt det er dyrt der,de er jo ikke akkurat billige. Noen som vet hvor mye hub/navn til Audi koster i Norge? Edit: Fant rattet hos Xtremecar.no: http://www.xtremecar.no/shop/product_info.php?cPath=199_161_544_580&products_id=4273&osCsid=43418e977e0dd5f7f35ef04ba9fb3d01 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2006 Kan jeg koble ut Airbag`n i rattet med VagCom slik at jeg kan montere ett ratt uten Airbag uten og få opp noe varsler i instrumentet? Må ha svar ganske raskt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2006 jeg betalte ca 600 kroner hos felgimport for navet til audi 90 jeg hadde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2006 jeg betalte ca 600 kroner hos felgimport for navet til audi 90 jeg hadde... Ok,kjøper i fra Utlandet tenker jeg. Men jeg må vite om man kan "disable" Airbag`n med VAGcom slik at jeg slipper og få varsel på dette i instrumentet? Hvor gjør jeg det i så fall i VAGcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2006 Ok,kjøper i fra Utlandet tenker jeg. Men jeg må vite om man kan "disable" Airbag`n med VAGcom slik at jeg slipper og få varsel på dette i instrumentet? Hvor gjør jeg det i så fall i VAGcom? Tror ikke dette går. men noen som vil ha barnesette fremme på høyre siden. utkobler jo airbag og setter inn en motstand som selges. men vet ikke om det går an og sette på førerside. si ifra vist du får det til. lei av det lyset nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2006 Tror ikke dette går. men noen som vil ha barnesette fremme på høyre siden. utkobler jo airbag og setter inn en motstand som selges. men vet ikke om det går an og sette på førerside. si ifra vist du får det til. lei av det lyset nå Hmm,må finne ut om det går,haaater det org rattet mitt. Er det for mye kødd for å få dt til blir det ett strøken S4/RS4 ratt med airbag. Siden du har lampen som bugger deg,har du ett annet ratt el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2006 Fjern eventuelt bare pæra i instumentet. Tror ikke det er populert å fjerne airbag i forhold til EU kontroll og forsikring da det er en sikkerhets anordning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2006 Hmm,må finne ut om det går,haaater det org rattet mitt. Er det for mye kødd for å få dt til blir det ett strøken S4/RS4 ratt med airbag. Siden du har lampen som bugger deg,har du ett annet ratt el? Har byttet org ratt med et mindre uten airbag. Men raid har sportsratt med airbag. Men koster jo fort mer en de uten airbag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2006 Har byttet org ratt med et mindre uten airbag. Men raid har sportsratt med airbag. Men koster jo fort mer en de uten airbag Ok. Får se hva jeg gjør,lyst på ett tøft Momo ratt men vet ikke om det blir "for-mye" på en måte.. Litt for Opel liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...