#1 Skrevet Mai 27, 2004 Noen som vet om det er komplisert å bytte fjærene på en golf 4 stv? Var på verksted i dag å de skulle ha 5400 med 4 hjulskontroll?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2004 Tro det eller ei, men den prisen er ikke så ille med tanke på at det er med 4-hjulskontroll! Men hvis hjulopphenget er nogen lunde likt det som sitter på Golf 3 så er det ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2004 foran så veit jeg at jeg må av demperne, men ikke bak. Har hørt på kun 4 hjulskontroll til et annet verksted, 650 kr. med rabatt sefølgelig. (kompis av min far, jobber til NAF) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2004 Synes også den prisen var hysterisk morsom...5400 kr? Hva har de røykt de som gav deg den prisen? Normale her nede er vell fra 800 kr - 1500 kr, sistnevnte er på VAG. Så vidt jeg forsto var dette pris på KUN firehjulskontroll, ikke inkl. bytte av fjærer osv...Synes prisen var latterlig, jeg.. Edit: Ser dette er inkl. arbeid med å bytte fjærer, og da er prisen litt mer ok. Må huske at møller ligger på nesten 1000 kr timen, så da går penga fort. + at 4 hjuls kontroll koster ca 12 -1300 kr hos dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Tro det eller ei, men den prisen er ikke så ille med tanke på at det er med 4-hjulskontroll! Men hvis hjulopphenget er nogen lunde likt det som sitter på Golf 3 så er det ikke noe problem. mener dette er samme som på 3'ern..med 2 mann så tar dette 1,5-2timer..er samme system på seat etc også.. må ut med alle demperne..enkel sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2004 Har ordna meg verskted plass å stå nå så det blir vel etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...