Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er komplisert å bytte fjærene på en golf 4 stv? Var på verksted i dag å de skulle ha 5400 med 4 hjulskontroll?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro det eller ei, men den prisen er ikke så ille med tanke på at det er med 4-hjulskontroll!

Men hvis hjulopphenget er nogen lunde likt det som sitter på Golf 3 så er det ikke noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foran så veit jeg at jeg må av demperne, men ikke bak. Har hørt på kun 4 hjulskontroll til et annet verksted, 650 kr. med rabatt sefølgelig. (kompis av min far, jobber til NAF)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også den prisen var hysterisk morsom...5400 kr? Hva har de røykt de som gav deg den prisen?

Normale her nede er vell fra 800 kr - 1500 kr, sistnevnte er på VAG. Så vidt jeg forsto var dette pris på KUN firehjulskontroll, ikke inkl. bytte av fjærer osv...Synes prisen var latterlig, jeg..

Edit: Ser dette er inkl. arbeid med å bytte fjærer, og da er prisen litt mer ok. Må huske at møller ligger på nesten 1000 kr timen, så da går penga fort. + at 4 hjuls kontroll koster ca 12 -1300 kr hos dem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Tro det eller ei, men den prisen er ikke så ille med tanke på at det er med 4-hjulskontroll!

Men hvis hjulopphenget er nogen lunde likt det som sitter på Golf 3 så er det ikke noe problem.

mener dette er samme som på 3'ern..med 2 mann så tar dette 1,5-2timer..er samme system på seat etc også.. må ut med alle demperne..enkel sak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ordna meg verskted plass å stå nå så det blir vel etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.