#1 Skrevet Oktober 2, 2006 Hei! Jeg har et lite problem med min A4. Det kommer veldig lite luft ut av klimaanelgget når jeg skal ha varme. Når jeg tar på det aircondition blåser det storm, men med en gang det trengs varme, lukker et spjeld og så kommer det nesten ikke noe luft. Det høres ut som om vifta fortsatt går. Har akkurat byttet displayet. Er det noen som kan ha ide om hva/hvor problemet kan være? Er forresten et kjempebra forum, vært mye innom, men akkurat blitt medlem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2006 Har _egentlig_ ingen knallgode forslag, men er ikke rett og slett bare noe dritt (løv osv) som har sneket seg inn ? SIkkert ikke men det var det første jeg kom på her jeg sitter på jobb og er produktiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg ville kjørt en diagnose på klimaenheten og hentet ut evt feilmeldingen. Det ligger sannsynligvis noe der som kan fortelle noe. Diagnose kan gjøres hos din lokale forhandler eller av en i lokallaget som har vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2006 Har nesten noe av det samme på min A6 (-96 mod), men da er det like etter at bilen er startet (kald). Etterhvert som bilen blir varm er det ikke noe problem, da blåser det stikker og strå inni bilen. Det spørs om det ikke er en liten temp.føler som sitter frammi der og justerer åpning på spjeldet inn til kupeen. Om du har samme problem når bilen er varm som kald, kan det være luft i kjøleanlegget, tett varmeregister (som gjør at spjeldet ikke åpnes)? *Bare tenker høyt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2006 samme her på min A4! ganske så irriteredesei fra om du finn feilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2006 etter skift av klimastyreenhet/display må alle klimaleggets motorer grunninnstilles/tilpasses den nye styreenheten. Dette gjøres med diagnoseapparat og kan muligens avjelpe feilen på bilen din. Er styreenheten ny eller "brukt ny? Om den er brukt, er den da i orden? Passer den helt garantert til din bil? Les ut feilkoder og ta det derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...