#1 Skrevet Oktober 2, 2006 Hei hei... Jeg har tenkt litt, og kommet frem til at jeg vil ha et litt mer sportslig utseende i bilen. Har kjøpt meg litt karbonfolie i dag og fått ut alt "treverk", og skal trekke dette. Har dere noen andre ideêr til hva jeg kan gjøre? Som ikke er sånne ting som å bytte stoler å sånn. Det kommer til vår'n. Hilsen aleksander-hansen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2006 Kom gjerne med bilder av demontering + når du har montert alt med folien på. Hva med Audi matter etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2006 kromringer på instrument, girkule, matter, innstegslister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2006 hvor får jeg tak i slikt interiør til audi'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...