Anbefalte innlegg

Hei folkens. Har nett kjøpt meg en 94 audi 100 2,6e avant. Den har tendens til frostveskelukt inne i kupeen når eg skrur opp varmen, så forsvinner lukta etter kort tid. Nivået på i ekspansjonstanken ser ut til å holde seg på samme nivå. Fekk et tips at det kan vere tett pollenfilter, noen som støtter denne teorien, eller må eg bytte v.app - registeret???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det ikke minker vann i ekspansjonstanken eller det dugger på rutene i bilen da du setter på varme ville jeg prøvd pollenfilteret først ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dugging på rutene nei. Då bestiller eg nytt pollenfilter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å begynne med det enkleste og billigste. Uansett resultat skader det sikkert ikke å skifte det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være lurt å sjekke under mattene også, kun for sikkerhet skyld:)

Jeg var å hentet bilen min fra verkstedet hvor mitt varmeapperat.reg EKSPLODERTE:confused:

Jeg vet ikke om det var noe lekasje på det, men vet av erfaring at hvis det ryker så kan det bli litt dyrt ja: bråk :

Det var ikke bare varm.reg som røk på bilen min da, toppakningen røk også: bh : DYRT!!!! bilen var en 93 mod 2,6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.