#1 Skrevet Oktober 2, 2006 Hei folkens. Har nett kjøpt meg en 94 audi 100 2,6e avant. Den har tendens til frostveskelukt inne i kupeen når eg skrur opp varmen, så forsvinner lukta etter kort tid. Nivået på i ekspansjonstanken ser ut til å holde seg på samme nivå. Fekk et tips at det kan vere tett pollenfilter, noen som støtter denne teorien, eller må eg bytte v.app - registeret??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2006 Så lenge det ikke minker vann i ekspansjonstanken eller det dugger på rutene i bilen da du setter på varme ville jeg prøvd pollenfilteret først ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2006 Ingen dugging på rutene nei. Då bestiller eg nytt pollenfilter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2006 Greit å begynne med det enkleste og billigste. Uansett resultat skader det sikkert ikke å skifte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2006 kan være lurt å sjekke under mattene også, kun for sikkerhet skyld:) Jeg var å hentet bilen min fra verkstedet hvor mitt varmeapperat.reg EKSPLODERTE:confused: Jeg vet ikke om det var noe lekasje på det, men vet av erfaring at hvis det ryker så kan det bli litt dyrt ja: bråk : Det var ikke bare varm.reg som røk på bilen min da, toppakningen røk også DYRT!!!! bilen var en 93 mod 2,6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...