Hva betyr disse feilmeldingene?

Anbefalte innlegg

Engine

17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

P1565 - 35-00 - -

Auto Trans

00526 - Brake Light Switch-F

27-00 - Implausible Signal

ABS Brakes

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17967 og 17973: Har du prøvd "lære" opp att gass- spjeld med Basic Setting gruppe 60? (er i allefall gruppe 60 på 1,8t).

00526 Kan vera bryter på bremsepedal som er defekt. Bytta akkurat på A4'en til bror min i helga. Han hadde akkurat samme feil og den blei borte ved bytta av brytaren. Kan evt. ta ut brytaren og ohme den for å sjå om den er ok.

Dei to siste er feil som ha vore, men er blitt ok att (Intermittent). 01841 kan vera at klaffa for varmeregulering begynnar å gå tregt.

Bruk Basic Setting på klimaanlegg og lag ein logg. Då vil du sjå om alle klaffene har nokolunde samme hastigheit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17967 og 17973: Har du prøvd "lære" opp att gass- spjeld med Basic Setting gruppe 60? (er i allefall gruppe 60 på 1,8t).

00526 Kan vera bryter på bremsepedal som er defekt. Bytta akkurat på A4'en til bror min i helga. Han hadde akkurat samme feil og den blei borte ved bytta av brytaren. Kan evt. ta ut brytaren og ohme den for å sjå om den er ok.

Dei to siste er feil som ha vore, men er blitt ok att (Intermittent). 01841 kan vera at klaffa for varmeregulering begynnar å gå tregt.

Bruk Basic Setting på klimaanlegg og lag ein logg. Då vil du sjå om alle klaffene har nokolunde samme hastigheit.

Basic Settings ? Hvordan gjør jeg det?

00526 bremselys virker, men ser at det er 1 pære i bremselyse (bakvinduet) som ikke lyser.

Varmereguleringen så merkes det særlig på vinteren at det neon ganger er kaldt på passasjersiden, men hvis en setter varme på 24-25 grader så blåser den ikke kaldt mer.

Hvis jeg sletter feil meldingene, så kommer de nok tilbake hvis feilen ikke er utbedret?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

00526 bremselys virker, men ser at det er 1 pære i bremselyse (bakvinduet) som ikke lyser.

Varmereguleringen så merkes det særlig på vinteren at det neon ganger er kaldt på passasjersiden, men hvis en setter varme på 24-25 grader så blåser den ikke kaldt mer.

Hvis jeg sletter feil meldingene, så kommer de nok tilbake hvis feilen ikke er utbedret?

bytt pæra, og se om den forsvinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du er inne i Measuring Blocks i VAG-COM så har du ein knapp nede til venstre som heiter Switch to basic settings.

Bremselyset på bilen til bror min fungerte sjølv om feilen stod

Dersom du slettar ein melding som ikkje er ok så kjem den att ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.