#1 Skrevet Oktober 2, 2006 Hei Bilen min (A4 '97) er utstyrt med en temmelig kaputt multilink som er moden for utbytting. Jeg mener å huske at jeg har lest her på forumet at det finns uoriginale multilink-deler som visstnok har bedre kvalitet enn de originale Selv om jeg har søkt endel, så finner jeg ikke igjen denne tråden. Hvis det finns en slik vare, er det da noen som vet hvem som forhandler? Eller kansje noen her vet hvem som er best på pris på multilink? Svar mottas med takk Mvh Håkon H 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2006 Link: http://www.traderamotor.com/showObject.aspx__id~364393__hl~extra_forstarkta_lankarmskitt Hvis ikke så er det maaaaange kit på Ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2006 møller selger komplett kitt for 5500kr. mulig jeg kan skaffe ltt biligere. ellers har vell biltema til ca 2500kr har jeg hørt men ikke at jeg har sett på dette som et alternativ da. men skjekka littt priser møller er i alle fall biligere en mekonomen og bilekstra her oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...