Anbefalte innlegg

Hei: vinke :

Noen som har erfaring med disse vinterdekkene ??

-Fulda Kristall Montero

-Fulda Kristall Supremo

Skal stå på en golf 4 med 195/65R15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen erfaring med disses dekkene , men annbefaler vel å kjøpe dekk som er " nordiske " dvs Nokian , Conti vintercontact , Gislaved og Michelin. Det er mye bra å velge imellom som jeg heller ville kjørt med så hvis du ikke har fått ett "utrulig bra " tilbud

på Fulda så sats på noe annet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir Goodyear Ice navi. Fått tilbud på 500 kr dekket : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ice Navi Nh eller Neo? Goodyear er knalldekk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ice Navi Nh eller Neo? Goodyear er knalldekk!

Ice navi. Fikk et utrolig bra tilbud på 500kr dekket. Har en kompis som jobber i mekonomen. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ice navi. Fikk et utrolig bra tilbud på 500kr dekket. Har en kompis som jobber i mekonomen. : smil :

Det ser jeg, men de heter enten NH eller Neo til slutt.. NH er det mest vanlige. Neo er mer som et billigere alternativ, men tror ikke det blir produsert lenger.. 500 er en bra pris verfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser jeg, men de heter enten NH eller Neo til slutt.. NH er det mest vanlige. Neo er mer som et billigere alternativ, men tror ikke det blir produsert lenger.. 500 er en bra pris verfall:)

Jeg tror det er NH.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.