#1 Skrevet Oktober 3, 2006 Så for en stund tilbake en annonse i ett eller annet blad der det ble solgt nye løftebukker (2-søylet) for ca 15000,- Var et firma som het verksmester, verkstedmester eller noe sånt... Irritere meg STORT at jeg ikke husker nettadressen til dette firmaet... Noen som vet hva jeg snakker om her og som har linken??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2006 Hørtes no noe billig ut ditta da så spørs om du må ta å leite litt i hukomelsen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2006 Denne? http://www.verksmesteren.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2006 Der har vi den ja tenker jeg... Takker og bukker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2006 Blir jo nærmere 20 000 med moms for den til 15900. Har sett flere to-søylere til omtrent den prisen hos bl.a Meca. Har lyst på ny bukk jeg også. Folk flest spør om bilene er for lave når jeg drar frem jekken for å få armene under, men jeg svarer bare at det er bukken som er for høy. Derfor vil jeg ha ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2006 Noen som vet hvor man får tak i brukte 2søyler bukk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2006 Eller så fører jo Rodin løftebukker ,, aner ikke priser. men der har vi jo rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2006 Et søk på finn.no gav flere brukte løftebukker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...